Ik heb eindelijk al mijn punten voor mijn propedeuse
En ik mis nu 4,5 punt definitief van de 30 van het tweede jaar. Valt mij mee
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Reneee_ schreef:Ik loop op t moment stage in Engeland. Tot en met augustus ben ik aan t werk op de inkoop afdeling van een grote luxurieuze tour operator.
Ik moet bekennen ik had m'n stage binnen een maand gevonden. Ik weet niet welke sector iedereen zit maar binnen het toerisme is genoeg te vinden zeker als je je niet beperkt tot de landsgrenzen
_sharonnn schreef:Ik moet m'n P nog steeds halen![]()
Heb dit jaar ongelofelijk veel pech gehad (paard verloren, moeder en stiefvader uit elkaar en recent een sterfgeval) heb m'n tweede blok hierom verpest, dat wordt volgend jaar knallen! Blok 3&4 ga ik heel hard m'n best voor doen, omdat ik die blokken volgend jaar stage loop
Heb mn P ook nog niet, echt balen is dat. Moet nu via de examencommissie. Ik zit in een depressie, dus leren is best lastig. Gelukkig gaat het de laatste 2 weken wat beter. Vandaag een toets gemaakt die ik echt goed te doen vond, dat heb ik zelden
Dus zit nu wel boven de 52 xD (je moest 52 halen om over te gaan naar jaar 2, maar ben overgegaan met 49)
spottedponie schreef:ik heb ook een boost, had 2 wkn geleden een tentamen wat ik MOEST halen voor mn P, en was al 3x gezakt... nu gehaald met een 7, als enige van de herkansers... zo blij dat ik t wel uit kan gillen!
Nog 1 tentamen te gaan voor mn P!
hele 3e periode al, en begin 4e periode ook al niet heel goed voor mijn gevoel moet me zelf even een schop gaan geven
EINDELIJK
en van dit jaar moet ik nog 2 dingen herkansen (dankzij een project met een zeer teleurstellend team (2 personen ipv 5
een kennistoets herkansen) en verder loop ik op schema.
en rijd ik 4 verschillende paarden (waarvan ik er 2 ga uitbrengen van de zomer
) Lienek schreef:Reneee_ schreef:Ik loop op t moment stage in Engeland. Tot en met augustus ben ik aan t werk op de inkoop afdeling van een grote luxurieuze tour operator.
Ik moet bekennen ik had m'n stage binnen een maand gevonden. Ik weet niet welke sector iedereen zit maar binnen het toerisme is genoeg te vinden zeker als je je niet beperkt tot de landsgrenzen
Ik moet juist naar het buitenland! Maar ik vind het toch erg lastig. Heel veel is zonder stage vergoeding!

Captain schreef:Yes!! Ook tweede jaar alle studiepunten binnen!Hoe gaat het bij jullie?