3/3 Gaaaaappp. Ben maar wat van die dingetjes aan het doen die in je normale dienst altijd blijven liggen.. *gaat verder met plastificeren van een voedingswijzer*
Qua administratieve taken en bijkomende taken ben ik ook al klaar...
Heb mijn vliegtickets voor volgende week maar alvast uitgeprint en zit nu al een half uur naar een vacature te staren en te bedenken of ik wel of niet ga solliciteren.
Haha nou aan de verveling hier zal het niet direct liggen, het kriebelt gewoon heel erg om iets anders te doen. Maar het liefst wil ik volledig uit de zorg. Maarja hoe...
3e nacht op rij dat ik nu al klaar ben met de taken voor vanacht. Heb de eerste 2 nachten al vanalles extra gedaan dus door die werkjes ben ik nu ook wel heen. Scheelt dat ik alles behalve fit ben dus de rest van de nacht lekker rustig aan.
Ik ben er ook weer. 1 van 3. De bewoners zijn rustig maar er waren veel dingen bij de dag en avond dienst blijven liggen. Alles nu ingehaald en opgeruimd en een hoop extra was kunnen strijken. Nu maar f zitten. Meestal komen tussen 4 en 6 weer de bellen.
Ik moet tot half acht. Hier ook rustig. laatste ronde gedaan. Ga nu rapporteren.om 6 uur medicijnen geven en ontbijtjes maken en dan zit de eerste nacht et weer op.