Het leed dat werk / een baan zoeken heet. Deel 9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 15:28

pjer schreef:
Ik heb net inderdaad nog maar eens gebeld met de UWV meneer en die stelde me ook gerust. Alleen zelf zie ik nog wat beren op de weg..

Niet doen, is verspilde energie.....

Do the things you fear most -:) B-)

x_Rebecca

Re: Het leed dat werk / een baan zoeken heet. Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 16:04

Ik ga beginnen aan mijn rijbewijs en hopen dat ik dan wel ergens aangenomen word -O-

Zelfs alle fabriek-achtige dingen hier in de buurt hebben niemand nodig. Heb op dit moment nog één sollicitatie open staan, daarvan was de laatste dag dat je iets kon sturen afgelopen vrijdag, maar daar heb ik nog niks van gehoord (zelfs geen bevestiging dat het binnen is gekomen of iets).

Nu maar hopen dat er een hoop docenten over een maand of iets ineens allemaal zwanger zijn of overspannen, dan heb ik weer kans op werk :')....

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 16:28

Hier ook weer werk. Waar ik aangenomen was voor een paar lessen (ben docent) heb ik inmiddels 18 lessen bij elkaar gesprokkeld. Dat is mooi 3,5 dagwerk dus het begin is er :D

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 18:38

Ik ben daarnet nog terug gebeld.. en ben het niet geworden, ze hebben gelukkig de verstandige beslissing genomen om iemand aan te nemen die wel ervaring met dat vakgebied heeft.. aan de ene kant jammer voor mij maar ook wel een beetje een opluchting want ik zag er toch wel wat tegen op.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 18:46

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 18:46

Ik kom mij ook melden..
vorig jaar zat ik bij de belastingdienst in het callcenter, ik werd toen ontslagen (juni 2012) binnen een week een nieuwe baan, kon gelijk beginnen met een jaar contract (Secretaresse). Helaas na een jaar niet verlengd, ze namen de stagiaire aan... (terwijl ik voor ze begon met de stage had aangedragen dat het slim was voor de organisatie een stagiair in dienst te namen.. dus eigen schuld stagiair is dus aangenomen na het behalen van diploma en ik kon er uit (juli 2012)
Gelijk in dezelfde week nog begonnen met een nieuwe baan.. (directie secretaresse) Helaas hier in de proeftijd maar na de verplichte bouwvak is besloten mijn contract niet door te laten gaan. De functie was een te grote sprong, ik had te weinig ervaring. Dus helaas een inschattingsfout.
Inmiddels zit ik 2 weken bij huis... en er is 0,0 werk in mijn functie...

ZUCHT

Heb nu functie gezien als afsprakenplanner met auto van de zaak en dan door heel NL (30 uur per week en reisuren ook uitbetaald) Maar is acquisitie.. morgen word ik terug gebeld over meer inhoudelijke zaken....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 19:51

Kwam ik net tegen op FB, zet het toch maar even neer:

Gevraagd allround medewerker op ons melkgeitenbedrijf
Werkzaamheden: melken en voeren van ca. 800 geiten
30 uur per week, waarvan 5 a 6 uur in het weekend

Functievereisten:
- Aantoonbare tractorervaring en vaardigheid;
- affiniteit met dieren;
- woonachtig in omgeving van Kapel-Avezaath
Kan ook in combinatie met een BBL-opleiding, wij zijn een erkend leerbedrijf.

Meer info op www.geitenhouderij.nl

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 20:28

Gefeliciteerd Cayenne! Top!

Welkom Niene87, jammer dat je je hier moet melden uiteraard..

Vandaag zelf mijn eerste dag gehad en dat was heel erg leuk! Ook een fijn team!
Voorlopig mag ik dit topic even verlaten, maar aangezien het een tijdelijk contract is... Blijf sowieso meelezen!

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 10:18

Voor de brutale mensen onder ons :o :

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 10:19

Ja ik zag m al, ik was m alleen kwijt _O- Geniaal!!!!!!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 10:21

Ja hij blijft leuk :))

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 12:34

Die is geweldig :D

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 12:42

Ik ga mij hier (helaas) ook meldden. Heb sinds afgelopen januari geen werk meer. Helaas accepteerde ze mijn zwangerschap daar niet.
Sinds ongeveer 2 weken ben ik weer actief aan het zoeken. Ondertussen 5sollicitatie brieven de deur uit gedaan. 1 is het helaas niet geworden, 3 niks van gehoord en bij de andere heb ik Vanmiddag om 17:00 een sollicitatiegesprek, in een supermarkt. Als parttime medewerker.

Het is nog heel erg lastig om werk te zoeken zonder opleiding (ga wel een opleiding doen tot receptioniste/telefoniste). Maar ik moet wel werken, zodat we makkelijkere mijn opleiding kunnen betalen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 14:57

Fiebie schreef:
Voor de brutale mensen onder ons :o :

[ Afbeelding ]

:')
Blijft verleidelijk }>

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 15:02

Voor de mensen uit omgeving twente/achterhoek

Ik heb werk beschikbaar in de productie (verpakken van kaas). Is geen vet pot (net boven het minimum) en er worden geen reiskosten vergoed (!). Meer info per pb. Er wordt gewerkt in een 3 ploegensysteem (nacht is niet verplicht). De werktijden zijn van 06:00-14:00 en van 14:00-22:00 (en eventueel nacht van 22:00 tot 06:00).

Ik heb echt per direct mensen nodig dus als het klikt van beiden kanten kun je morgen nog beginnen (bij wijze van!)

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 15:07

Hier alweer een afwijzing. Volgens mij hadden ze echt te verl sollicitaties, ze hebben zelfs iemand afewezen die bij hun stage heeft gelopen en hbo-er is.

Ik heb nu nog tot vrijdag werk en voor daarna weet ik het niet. Morgen ga ik nog even vragen of ze me kunnen gebruiken bij pcr of gewoon op de afdeling waar ik nu werk, maar dan zonder vergoeding. Dan krig ik in ieder geval geen gat in mijn c.v.
Al is het maar voor 1 of 2 dagen per week.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 15:59

Iedereen bedankt voor de huis-felicitaties! :)

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:55

PercyLeen schreef:
Voor de mensen uit omgeving twente/achterhoek

Ik heb werk beschikbaar in de productie (verpakken van kaas). Is geen vet pot (net boven het minimum) en er worden geen reiskosten vergoed (!). Meer info per pb. Er wordt gewerkt in een 3 ploegensysteem (nacht is niet verplicht). De werktijden zijn van 06:00-14:00 en van 14:00-22:00 (en eventueel nacht van 22:00 tot 06:00).

Ik heb echt per direct mensen nodig dus als het klikt van beiden kanten kun je morgen nog beginnen (bij wijze van!)

Ik heb je PB gestuurd voor meer info :)

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 20:11

Voor een ervaren marketing/communicatie persoon hebben wij waarschijnlijk binnenkort een vacature.
helaas ga ik afscheid nemen van een collega. Aangezien dit vrijwel zeker (weer) zal zorgen voor een verhoogde werkdruk voor mij ga ik ook weer opzoek naar wat anders.
alleen ga ik niet weg voor ik wat anders heb (dat heeft mijn collega dus wel gedaan...).

het gaat om een bedrijf in de regio Alphen aan den Rijn (dus zeg maar voor mensen die wonen tussen Delft, Amsterdam en Utrecht ongeveer)

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 08:35

Cayenne: Tof, dat is een leuke! Ben niet woonachtig in de omgeving, maar wat niet is, kan nog komen ;).

Zo eerst eens op solli-gesprek bij een toffe zorgboerderij! Spannend! :D

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 09:18

Welke Sting, heb ooit een paard verkocht aan een zorgboerderij in Groningen haha

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 10:11

Ik heb vanochtend op een finctie gesolliciteerd en werd 1,5 uur later al gebeld :) ze gaan me voorstellen aan het bedrijf :)

Het is niet precies mijn richting, maar ik zal alles wel snel oppakken denk ik. Ik zou heel snel wat van ze horen... Ben benieuwd..

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 12:09

Gesprek gehad, ging wel goed. Nu afwachten ;).

Pfff... je hoofd zit wel direct weer vol met zoveel informatie! Eerst maar éven chillen, gelukkig hoef ik de rest van de dag niks meer te doen (behalve wat huishoudelijk spul :P )

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 12:45

Fijn dat je gesprek goed ging Sting!
Arabella, klinkt goed zeg!

Ik heb van de week een bericht terug gehad van een sollicitatie 'beste meneer huppeldepup"... en ik maar denken dat Rebecca een vrouwelijke naam was... zullen wel weer een hoop reacties op gekomen zijn, want in de mail stond als je niks hoort voor oktober, dat je er dan van uit kunt gaan dat je niet bij de uitgekozen mensen hoort.

Van dat soort mails gaat mijn hoop meestal niet ecgt naar een hoogtepunt :')

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 13:15

Ze zoeken nog mensen voor Horse Event, van La Place(horeca), vacature staat op werk.nl.