Fargo, good luck enne, pak ze!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kaatje77 schreef:Hoog inzetten dan maar? Waar ligt je passie, bij welke baan? Je kunt nu al een baan aangaan, maar is dat waar je hart ligt? Alle drie de bedrijven en functies naast elkaar leggen. Wie heeftde beste arbeidsvoorwaarden en overal de + en - en tegen elkaar op laten wegen.
idinn schreef:Vreselijk filmpjes... ik plak niet.. ik klink niet... mijn telefoon is kwaliteit 0,0 ... meest slechte indruk ooit die ik dan achter laat
Dimple schreef:Oohhh, poep...........
Ik ben aangenomen bij dat vrijwilligerswerk, maar UWV geeft geen akkoord. Zij hebben allerlei sollicitatiegesprekken ingepland die ik deze week zou moeten doen. Maar deze week kan ik alleen woensdagochtend, heb ik netjes aangegeven.
Nu plannen ze de gesprekken op dinsdag en donderdag........
Ze vinden het ook maar lastig dat ik niet gewoon wil werken ondanks dat UWV geen akkoord heeft gegeven. Ik snap hun belang en positie, maar ik kan het gewoon niet riskeren. Dat moeten zij toch ook snappen?
Heb aangegeven dat voor geplande afspraken ik wel een uitzondering wil maken, maar meer doe ik niet. Dan meld ik me half juni weer.
Wat een gedoe zeg..............
FARGO, you go girl!!!![]()
![]()
Dimple schreef:Ja erg hé Cowboy.
Je kunt dus al niet solliciteren als je geen camera (of mobiel hebt met deze optie), het filmpje niet kan bewerken, want geloof me........dat gaat echt niet in 1x goed.
En dan moet je het ook nog eens whatsappen.