ik krijg waarschijnlijk vrijdag te horen of ik ingeloot ben om mee te mogen met een 18 dagen reis door Amerika van Denver door de Grand Canyon en Bryce canyon en dan eindigen in Las Vegas!! ik wil zo graag mee!!
Wij zouden, als we speciaal naar mijn klas kwamen, naar Londen gaan in december. Zo was het al een paar jaar en zo hadden ze ons verteld. Dus iedereen ging natuurlijk door in deze klas, wat een iets hoger niveau heeft dan atheneum enzo, en net de eerste week na de zomervakantie vertelden ze ons dat het niet door ging en dat we dat natuurlijk al lang wisten enz. Dat was echt heel gemeen
Wij zijn in Xanten geweest in de 1e en naar Lille geweest in de 2e Als je drama doet kan je uitwisseling naar Frankrijk doen in de 3e en bij Cambridge in de 4e naar engeland. In de vijfde doen we cultuurreizen naar italie, griekenland, turkije oa. Kan je dan zelf kiezen!
Wij zijn in de tweede in Keulen geweest, dit jaar in Essen. In de 4e en 5e mogen we kiezen of we naar Parijs, Londen, Berlijn of York willen. In de 6e mogen we kiezen tussen New York en Rome. Voor mij waarschijnlijk Rome.
Oh we zijn btw ook in de tweede naar Xanten geweest en dit jaar nog naar Trier In de vierde hebben we ook stedenreizen, dan mag je kiezen uit Londen, Parijs, Rome, Barcelona, Istanbul, Athene & Roemenië, maar dat moet je wel zelf betalen New York of Rome? Sws New York voor mij!
Bijna iedereen die gymnasium doet kiest voor Rome. Daarnaast wil ik nadat ik mijn diploma heb gemaakt eerst een jaar naar Amerika, dus dan ga ik sowieso al naar NYC. Dan is het ook langer, kan je doen wat je zelf wilt én Rome is goedkoper dan NY.
Wow, jullie hebben veel reizen! Ik ben nog geen een keer naar echt een stad geweest ofzo in het buitenland, maar volgend jaar ga ik naar Rome omdat ik Latijn houdt en in de 5e zijn er reisweken.
Wow! Wat veel reizen! Ik ben in de eerste naar Leiden en Breda geweest. In de tweede naar Xanten en Den Haag. In de derde dus naar Ardennen. In de vierde naar Limburg. En in de vijfde naar Rome of Griekenland.
Niina
Geplaatst: 08-01-15 19:28
Ik alleen naar Keulen in de 3e en in de 5e mag je tussen een paar landen kiezen waar je heen gaat