super weird eline.. wel lief dat jullie haar proberen erbij te betrekken!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maar wel in juni haha.
het is nog wel een concept cijfer!
Economie snap ik wel voor het eerst haha. 
) maar jemig wat kunnen die kinderen veel eten, hele school lag ook vol met plat gestampte kruidnootjes

DestinyJoy schreef:Wat zijn jullie snel met pws, wij hoeven hem nog niet in te leveren. Wel binnekort hoor, maar voogens mij hebben we er nog 3 weken voor!
En wij gaan ook niet meer op excursie
Ennnn ik kan ook geen kruidnoten meer zien! Vanmiddag sinterklaas gevierd met mijn brugklasje (ik ben een juniormentor, om kinderen ook nkg evt te helpen waar nodig en om gewoon lekker mee te gaan op kamp/schaatsen/schoolreisje) maar jemig wat kunnen die kinderen veel eten, hele school lag ook vol met plat gestampte kruidnootjes
mijn presentatie is pas in januari kwam ik achter.
sterkte meid.
Ik ben scouting leiding, dacht dat ik zaterdag opkomst had. ''nee hoor, dat was in de mail te lezen.'' IK KRIJG DE MAIL GEWOON NIET BINNEN DE HELE TIJD. Zou lekker zijn, sta ik daar zaterdag, is er niemand. Harpoon schreef:Bij ons ook bente.
En ook een heel erg verschil tussen vmbo en havo/vwo.
En zelfs tussen havo/vwo ook best wel.
Maar wij hebben echt ontzettend veel bitches in de klas, ook in vwo.
Mag ik je PWS verslag lezen beaum?
Aw wat vervelend dat van scouting!
eclair98 schreef:*ff egopost, sorry*
GODVER DE GODVER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben scouting leiding, dacht dat ik zaterdag opkomst had. ''nee hoor, dat was in de mail te lezen.'' IK KRIJG DE MAIL GEWOON NIET BINNEN DE HELE TIJD. Zou lekker zijn, sta ik daar zaterdag, is er niemand.