Mijn P uitreiking is 12 november, eindelijk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
spottedponie schreef:Ik heb komende dinsdag mijn eerste tentamen voor dit jaar... nog flink aan de bak dit weekend, al ken ik ook al wel veel...

Lienek schreef:Oh ja, groepswerk! Wij kregen ons cijfer terug een 5! Nu mogen we nog aanpassingen maken, maar sommige groepsgenoten waren gewoon verbaasd over het cijfer terwijl ze echt geen ene f... Hadden gedaan![]()
Drama!
Overigens deze week mijn duits tentamens gehad, was zeeer goed te doen gelukkig!
maar ken zulke mensen

.
.

Maar ik heb wel 2 weken geleden 1 P vak gehaald (moet er 5 doen, heb er nu 1 gehaald). Aankomende periode heb ik nog 2 P vakken en periode 4 ook 2 P vakken.
gelukkig heb ik vorige periode alles gehaald! dus geen her.
Nu tentamenweek, net de eerste gehad en ging echt heel erg slecht voor m'n gevoel.
Donderdag de 2e,weet nu al dat ik die ga verknallen.. En dan vrijdag nog een, daar ga ik maar eens even heel erg goed voor zitten. Ben dit blok vrijwel niet op school geweest ivm ziekte en dat merk ik nu wel echt..
Ook wel echt heel erg te laat begonnen met alles..
Maar toch. soloro schreef:Ik nog niet, moet nog 4 P vakken halenMaar ik heb wel 2 weken geleden 1 P vak gehaald (moet er 5 doen, heb er nu 1 gehaald). Aankomende periode heb ik nog 2 P vakken en periode 4 ook 2 P vakken.
Vandaar dat ik iets meer P vakken moet doen dan de meesten