Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

denk dat je deze bedoelt
)
Kan je dus niet echt helpen ..
dan weet ik een beetje hoe het er bij anderen aan toe gaat
DestinyJoy schreef:Tuurlijk Saaaash!
LidyK97 ik heb inderdaad bio, ik heb een NG profiel met Duits en AK erbijIk ben vorige maand in Dronten geweest voor de opendag op CAH Vilentum. Diergezondheid en management sprak mij erg aan! even later een dag meegelopen en wist het meteen! Dus zodoende heb ik me donderdag ingeschreven voor deze opleiding
Dus aan mijn hulp heb je niet zo veel denk.. Flicka12 schreef:DestinyJoy schreef:Tuurlijk Saaaash!
LidyK97 ik heb inderdaad bio, ik heb een NG profiel met Duits en AK erbijIk ben vorige maand in Dronten geweest voor de opendag op CAH Vilentum. Diergezondheid en management sprak mij erg aan! even later een dag meegelopen en wist het meteen! Dus zodoende heb ik me donderdag ingeschreven voor deze opleiding
Ik ben daar 31 oktober ook geweest op de open dag! Voor de opleiding hippische bedrijfskunde, maar dit is toch niet wat ik zoek. Wel een hele leuke school overigens. Ga je ook op de campus wonen?
eclair98 schreef:Poeff wat een dag
Maar als je zo ver bent, denk je niet aan de gevolgen van jouw daad!
Er was ook iemand nieuw? WELKOM
Mijn PWS gaat over de Oostvaardersplassen!
Eigenlijk best wel sneu, zij heeft echt helemaal geen vrienden maar ze begint ook geen gesprek..