Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wij moeten ook altijd zo tijdens bedrijfsbezoeken, dus ik zie m'n klasgenoten regelmatig zo
Maar het blijft leuk haha.
Heb 7 zevens op mijn P en 1 8, dus dik tevreden.
. Daaaag 4uur reizen!
wanneer mag je er in? 
Tuurlijk is het even balen maar nu kun je je wel weer focussen op de rest!Lienek schreef:Dappere beslissing soloro! Geeft waarschijnlijk ook meer rust!
En over rust gesproken... Zit nu met een rotgroepje die geen deadlines na komen en we moeten vrijdag een mega verslag inleveren en ik ben op dit moment de enige die wat doet en op schema ligt. Zo erg zelfs dat ik dingen voor de andere maak omdat ik niet op een onvoldoende zit te wachten.. Vind ook dat leraren, tenminste bij mij op de hva, weinig aandacht aan de mee lifters besteden.
Tot nu toe 2 cijfers terug 7.4 voor duits, en 8.8 voor engels dus hoop dat het zo goed blijft gaan.. Alleen dus dit verslag zit me echt dwars.. Heb er gewoon nachtmerries van. Het is zoveel werk en niemand realiseert zich dat we echt nog maar de helft af hebben.. Pfff drama!
soloro schreef:Ik heb besloten om een deel van mijn 2e jaar te laten zitten en die volgend jaar te doen. Doordat ik 3 weken ziek ben geweest heb ik geen enkel vak van de 1e periode gehaald (ben ook uit projectgroep gezet). Dus heb nu in overleg besloten mij alleen te focussen op mijn nog te halen P vakken en de praktijklessen op het lab te volgen. Project en theorie van jaar 2 laat ik zitten tot volgend jaar. Baal er wel van dat mijn kans verkeken is om nog naar het 3e jaar te mogen. Maar aan de andere kant heb ik het nu gewoon rustiger en minder druk.
Maar vanmiddag eerst lekker winkelen bij de primark even wat anders dan de boeken
Vandaag nog even keihard aan de slag voor eerste assignment. Voor andere assignment is alles al af. Ik had 7 weken geen flikker gedaan voor school en alles in de herfsvakantie ingehaald. Oefententamens gemaakt en ik hoef nu alleen nog maar mijn samenvattingen te leren voor volgende week, komt wel goed!