En eerlijk.. qua imago wat starbucks heeft. Vind ik het gebruik van je/voornaam ook veel beter bij ze passen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yonne schreef:Berichtje vanuit de instelling waar ik stage heb gelopen. Een deel van de functie gaan ze intern opvullen maar er is nog 8 uur over die ik mogelijk met een 0-uren contract mag opvullen. Natuurlijk niet veel uren maar wél een superleuke functie en de mogelijkheid om intern verder te kijken/ solliciteren. Dus toch wel interessantHoop dat het wat gaat worden
Moet mijn CV sturen en of ik nog interesse heb en dan hoor ik woensdag meer.
Sheran schreef:In mijn ervaring zijn die 'simpele' baantjes juist moeilijker te krijgen, omdat je snel te oud of overgekwalificeerd bent. Ik werd nooit aangenomen bij winkels, maar wel bij banen boven mijn niveau. Dus misschien moet je eens op die toer. Wat was je vakgebied?
Jorinda schreef:Mag ik me melden?Ik studeer bijna af als doktersassistente en ben dus druk bezig met het zoeken van een baan. Het liefst natuurlijk in de omgeving Groningen/Drenthe, maar voor een goede baan met voldoende uren (minimaal 24 en maximaal ongeveer 32 is mijn streven wel - 3 á 4 dagen werken) en zicht op een vast contract ben ik bereid ervoor te verhuizen - de randstad op dit moment alleen wel een klein beetje uitgesloten i.v.m. dat het daar zo gruwelijk duur is om te wonen als alleenstaande en paard te onderhouden, zeker als je niet fulltime werkt. Maar wie weet, voor de droombaan...
Helaas is er niet heel veel aan vacatures met zicht op vast, voornamelijk zwangerschapsverlof of ziekte opvulling (waar ik overigens ook heel blij mee ben hoor, het is al fijn als ik geen gat op mijn CV heb natuurlijk, maar ik ga er niet voor naar de andere kant van Nederland verhuizen). Op dit moment ben ik oproepkracht in een huisartsenpraktijk waar binnenkort een zwangerschapsverlof opgevuld moet worden, maar daar lopen meer oproepkrachten die ook graag die uren willen opvullen, dus daar is ook geen zekerheid over helaas...