Ik kom ook weer even binnenvallen! Superleuk Floor, ik ben echt jaloers haha Leuk Desiree, veel succes! Iedereen trouwens nog een fijne 4e kerstdag en een happy new year!
Ligt er bij jullie nog sneeuw of niet? Bij ons is het er nog wel in de vorm van blub.. Lekker om daar doorheen te fietsen en nat aan te komen bij de paarden
Niina
Geplaatst: 30-12-14 17:08
Bij ons ligt er geen sneeuw en het heeft ook niet gesneeuwt.
Nog 1 dag en dan is het oud en nieuw, het gaat zo snel
Kunnen jullie mij helpen? Ik heb altijd geroepen dat ik vond dat een verzorgster een bijdrage hoort te betalen. Nu zit ik straks in zo'n zelfde situatie.
Ik ben een hele lieve meid tegengekomen die ik destijds mijn pony aangeboden heb, omdat ze (hopeloos) op zoek was naar een leuke verzorgpony. Nu is mijn pony nog jong en kon ze er niet veel meer mee dan poetsen, wandelen en vrijheidsdressuur en dacht ik niet eens aan het vragen van een bijdrage . Maar over een poos staat mijn pony voor de kar en begin ik het toch weer te overwegen. Ik heb haar dus niet gevraagd omdat ik hulp nodig heb, maar omdat ik het haar gunde. Mocht ik een bijdrage gaan vragen zou ik zorgen dat ze vaste dagen in de week met mijn pony bezig mag en dan op die dagen de pony ook echt als eigen zou mogen beschouwen (dus zelf beslissen wat ze wil gaan doen).
Wat zouden jullie doen? Een bijdrage gaan vragen, en zo ja hoe hoog, of of toch gewoon lekker gratis laten verzorgen? Uiteraard zou ik het liefst het laatste doen maar dan denk ik weer joh, ik hoef haar hobby niet te betalen toch?
Ik zou het zelf niet doen, maar ik heb ook geen eigen pony. Het lijkt me voor haar heel raar om ineens geld te moeten betalen, terwijl dat eerst niet hoefde. Mag ik vragen hoe oud ze is?
Ik weet niet of je het al een keer had gezegd, maar betaal jij je pony helemaal zelf? Anders zou ik het even met je ouders bespreken, en kijken wat die ervan vinden.