Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Szan schreef:Staat ergens in de Bokt regels hoever je mag gaan in 'reclame maken'?
Hilda79 schreef:Wat dat meen je niet Shanna. Wat willen ze nou dan zeg. Pfff
JolandaS schreef:Zijn hier nog fotografen die zondag/maandag/dinsdag naar de Professional Imaging beurs gaan?
pmarena schreef:Als je Bokt-moe wordt kun je altijd nog op Poetsplaats een grote muil gaan geven en bokkers en beheer afzeiken
foxy80 schreef:Klopt, daar heb je helemaal gelijk in.Yvonne, wat dat laatste betreft, ook ik zit in dat topic, is dat uit eigenbelang of ook omdat ik de nieuwe collecties allemaal LEUK LEUK LEUK vind? Wie kijkt er in mijn hoofd???
Boktregels schreef:Reclame maken voor jouw product of dienst is alleen toegestaan op de Bokt Markt en door het kopen van een banner. Reageren op vragen over jouw bedrijf of de producten die je te koop aanbiedt, is toegestaan, maar gebruik het forum niet als marktplaats. Het plaatsen van een link naar je product of dienst, mag enkel als daar in een topic expliciet door een gebruiker om gevraagd wordt.
Spam is nergens op Bokt toegestaan. Accounts die worden aangemaakt met als enig doel om (commerciële) links te spammen worden direct geband. Dit geldt ook voor het ongevraagd versturen van PB's met reclame.
Annash schreef:Laten we het erop houden dat de pb die ik kreeg met nieuwe set regels zo lang was dat ik me er nooit allemaal aan kan houden. Dan moet ik eerst een post tikken en alle regels erop naslaan of het wel mag. Volgens mij is Bokt nog steeds hobby/plezier/vrije tijd, maar dat lukt op die manier niet echt.Of ik nu als ondernemer mensen probeer te helpen, of gebruiker...
Szan schreef:Annash schreef:Laten we het erop houden dat de pb die ik kreeg met nieuwe set regels zo lang was dat ik me er nooit allemaal aan kan houden. Dan moet ik eerst een post tikken en alle regels erop naslaan of het wel mag. Volgens mij is Bokt nog steeds hobby/plezier/vrije tijd, maar dat lukt op die manier niet echt.Of ik nu als ondernemer mensen probeer te helpen, of gebruiker...
Waren dat veel meer regels dan het stukje dat ik in mijn vorige post quote?
Want dat zou niet fair zijn
pmarena schreef:Is ook zo
Maar wees eerlijk: er zitten ook vervelende zure pruimen van gebruikers bij hoor
We hebben hier wel te maken met goedwillende vrijwilligers die ook maar hun best doen om de boel in goede banen te leiden in hun vrije tijd. En het bij veel mensen toch nooit goed kunnen doen... verwijderen ze een opmerking van iemand dan is de TEM-mer blij, maar degene van wie het bericht verwijderd is spuugt vuur.
Of ze verwijderen de opmerking niet en de TEM-mer is daardoor pissed-off.
Wat ze ook doen, er heeft altijd wel iemand wat te zeuren
Kan me voorstellen dat je dat zat wordt en dan met de botte bijl gaat hakken.