Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Juul schreef:Nou word ie helemaal mooi![]()
Nou zoals ik al zei, ik kom vanavond terug. Als het niveau dan hoger is weten we dat het allemaal mijn schuld was, goed ?
Santosww schreef:nou goed ik heb mijn mening hier wel gegeven zie pagina weet ik veel hoe ver terug... Maar ik ben echt van mening dat 1040 uur echt niet veel is in een jaar... Mensen blijf lekker de lessen volgen, maak je huiswerk en maak in het weekend plezier en dan komt het allemaal wel goed...
lampjerulez schreef:http://www.webregio.nl/402011037390000000/Scholierenstaking+Noord-Holland+loopt+uit+de+hand+video.aspx
Gaat wel weer lekker, gelukkig word er hier niet gestaakt en er staan hier 3 scholen
lampjerulez schreef:http://www.webregio.nl/402011037390000000/Scholierenstaking+Noord-Holland+loopt+uit+de+hand+video.aspx
Gaat wel weer lekker, gelukkig word er hier niet gestaakt en er staan hier 3 scholen
lorelei schreef:lampjerulez schreef:http://www.webregio.nl/402011037390000000/Scholierenstaking+Noord-Holland+loopt+uit+de+hand+video.aspx
dit gaat te ver!
dit heefd absoluut niks meer te maken met de reden waarom er gestaakt word
darkmoona schreef:ACHTERLIJK :/
we moeten nu al zo veel naar school
ik ben 2 dagen na het 8ste vrij, en de rest na het 7de.
dat is dus 2 dagen tot half 4 op school.
en hoe willen ze dat gaan doen met de leraren?
ze hebben nu al te weinig leraren...
_lies_ schreef:Orangiste schreef:Je bent niet echt duidelijk maar het zal wel door adrealine komen van al die wilde stakingen van jullie. Meid ga lekker staken dan kom je der wel!!!
Weer verkeerde conclusie: ik heb niet eens echt meegedaan, alleen een beetje gejuicht
Daarbij: lees nou eens even jouw reacties terug, dan snap je al snel wat ik bedoel, als je een beetje slim bent
Orangiste schreef:Volgens mij haal jij meerdere mensen door elkaar. En vind ik jouw aanmoedigingen zoals jij ze uit net zo erg als degene die mee doen. Ik ben het niet eens met jouw mening en dat heeft er niet veel te mee te maken of je nou meedoet of niet. Daarbij is het nog steeds zo dat je je aangesproken moet voelen op mijn uitspraken. Die waar jij op reageerde in het begin was niet persoonsgebonden maar tegen degene bij wie die uitspraak past (had het dus over kleine kindjes en heb nergens gezegt dat JIJ er één was) inmiddels heb ik daar wel een mening over maar die heb je daarna pas bij mij gecreeërd
_lies_ schreef:Orangiste schreef:Volgens mij haal jij meerdere mensen door elkaar. En vind ik jouw aanmoedigingen zoals jij ze uit net zo erg als degene die mee doen. Ik ben het niet eens met jouw mening en dat heeft er niet veel te mee te maken of je nou meedoet of niet. Daarbij is het nog steeds zo dat je je aangesproken moet voelen op mijn uitspraken. Die waar jij op reageerde in het begin was niet persoonsgebonden maar tegen degene bij wie die uitspraak past (had het dus over kleine kindjes en heb nergens gezegt dat JIJ er één was) inmiddels heb ik daar wel een mening over maar die heb je daarna pas bij mij gecreeërd
nee, ik heb eht echt over jou. Niet over andere mensen!
Daarbij moedig ik niks aan, ik geef heel simpel mijn mening, klaar.
Jij had het over het algemeen: dat weet ik, en dat vind ik toch niet kunnen omdat vrijwel iedereen echt probeerde mee te doen met de discussie