Ik krijg mailtjes over hoe lang ik bezig ben geweest. In de app kan ik het niet vinden. Luister lessen is idd een iPhone dingetje. Is nog niet beschikbaar voor Samsung helaas. Ik hoop dat het snel komt.
Ik vond die verhaaltjes bij het boekje echt stom. Maar vanaf set 3 komt er conversation mode bij. Die is wel serieus leuk
Wyb_ster
Geplaatst: 19-04-22 14:46
Hmm, ik heb iets wat ik niet snap. Sinds een paar dagen is mijn level 3 ei gebroken, dus ik wilde het repareren maar ondertussen ben ik op level 5 en blijft hij gebroken, heeft iemand enig idee wat ik fout doe?
Ik doe 3 talen, bij alle 3 is basics 1 heel en basics 2 gebroken. Een van de talen ben ik nog niet eens begonnen aan basics 2. Dus mij lijkt het dat ze gewoon altijd zo zijn?
Femke_Tweety
Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-22 15:36
Het gebroken eitje daar is gewoon de afbeelding.
Een gebroken level item ziet er anders uit, kijk maar;
Ik vroeg me al af waar je nog die blauwe steentjes voor nodig had als je betalend lid bent maar ik zie dat je er ook bonus lessen mee kunt kopen. Dat is dan wel weer leuk
Hoe werkt die competitie met brons, zilver, goud etc precies? Zit je in een eigen competitie met mensen die alleen dezelfde taal leren of is het gemengd?
Femke_Tweety
Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-22 10:06
Sure_lee schreef:
Ik heb weer aardig mijn best gedaan deze week al zeg ik het zelf [ [url=m/2BhDw6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat goed zeg! Haha Fitzroy je hebt altijd baas boven baas. Ik denk dat als ik bijna eerste zou kunnen worden ik ook niet kan stoppen. Dat is gelukkig nog niet zo haha
Hoe werkt die competitie met brons, zilver, goud etc precies? Zit je in een eigen competitie met mensen die alleen dezelfde taal leren of is het gemengd?
Er zijn veel meer niveaus dan brons, zilver, goud. Er zijn 10 niveaus, waarvan Diamond de hoogste is. In elk niveau zit een groep willekeurige spelers, dus alles door elkaar. Zodra je het eerste spel vd week gespeeld hebt, sluit je aan bij een groep op jouw niveau.