Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Typisch.. de hele week op allerlei tijdstippen geprobeerd en dan lukt het op zaterdag halverwege de ochtend
Had verwacht dat dit het drukste tijdstip zou zijn.
. Ik mag eigenlijk niks aannemen hiervoor, anders gaan ze dit straks nog als bijverdienste zien
.
.
Oscar schreef:Dat is wel heel apart. Wat is er veranderd ten opzichte van vorig jaar dat je ineens zoveel terug krijgt?
Veerledec, deze is voor jou:
Banjer @ [VN] Virtuele bloemetjes: 6 genomineerden
Helemaal terecht. Het is fijn om zo laagdrempelig wat hulp te kunnen vragen! C_estmoi schreef:even voor de zekerheid: ik heb in 2020 het collegegeld voor dit schooljaar volledig betaald, de helft daarvan is vergoed door mn werkgever. Dat kan ik gewoon opgeven als studiekosten toch? (werkgerelateerde opleiding, geen recht op stufi).
veerledec schreef:C_estmoi schreef:even voor de zekerheid: ik heb in 2020 het collegegeld voor dit schooljaar volledig betaald, de helft daarvan is vergoed door mn werkgever. Dat kan ik gewoon opgeven als studiekosten toch? (werkgerelateerde opleiding, geen recht op stufi).
Nee, het deel dat je werkgever betaalt is niet door jou aftrekbaar (alleen eigen kosten).
Oscar schreef:Dat is wel heel apart. Wat is er veranderd ten opzichte van vorig jaar dat je ineens zoveel terug krijgt?
Veerledec, deze is voor jou:
Banjer @ [VN] Virtuele bloemetjes: 6 genomineerden
, maar zijn er meer mensen waar het bedrag van is aangepast? Heb aangifte gedaan via de app en daar dus net ook weer gekeken en het gezien. T3mptati0n schreef:1 maart gelijk aangifte gedaan, stond bepaald bedrag wat ik terug kreeg. Net uit verveling nog maar even gekeken, is het bedrag aangepast. Voor mij gunstig, daar niet van, maar zijn er meer mensen waar het bedrag van is aangepast? Heb aangifte gedaan via de app en daar dus net ook weer gekeken en het gezien.