Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
FlameHorse schreef:Ik ook 2 jaar geleden. Ik had toen echt een geweldige docent. Aan het eind van het jaar werd haar contract niet verlengd, toen hebben we als H en V bovenbouw nog een petitie ingeleverd maar het mocht helaas niet baten..
Pindakaa7 schreef:Voor degene wiens se week vandaag of vorige week begonnen is, hoe is/zijn de toets(en) gegaan?
Ik had vandaag scheikunde, het ging echt heel slecht. Ik was ook wel een klein beetje veel te laat begonnen, maar ik dacht dat ik het opzich wel redelijk begreep. Niet dus.
Lestrange01 schreef:Pindakaa7 schreef:Voor degene wiens se week vandaag of vorige week begonnen is, hoe is/zijn de toets(en) gegaan?
Ik had vandaag scheikunde, het ging echt heel slecht. Ik was ook wel een klein beetje veel te laat begonnen, maar ik dacht dat ik het opzich wel redelijk begreep. Niet dus.
Het begint woensdag maar ik heb mijn nl mondeling al morgen ochtend. Ik weet NU al dat ik economie ga falen en het is niet eens mijn eigen schuld. Ik heb echt alles gedaan, maar als je lerares eco niet opkomt dagen voor 3 bijlessen en in de normale lessen nog steeds niet alles heeft behandelt... tja..
Ik hoop dat je scheikunde cijfer een beetje meevalt! Succes met de rest van de toetsweek
Pindakaa7 schreef:Voor degene wiens se week vandaag of vorige week begonnen is, hoe is/zijn de toets(en) gegaan?
. AK en Duits (leesboeken lezen die ik allebei niet heb gelezen). Heb woensdag wiskunde en daar vrees ik wel een beetje voor... Snap er geen ene zak van
Maar heb morgen nog bijles dus ben benieuwd of dat mijn redding gaat worden.Zilfstar schreef:Zoon heeft eerste PO Engels gemaakt met een 8,7! Hoezo kan hij geen Engels?? Zegt zelf ook dat hij vermoedt dat hij door de negatieve houding van docent vorig jaar gewoonweg zelf ook niet gemotiveerd was. Het idee "ik kan het toch niet". En nu een top-leraar en BAM!! in plaats van een 4,1 (eindcijfer vorig jaar wat meetelt) staat hij nu een 6,5!
Vandaag had hij Wiskunde en dat ging hem goed af zei hij...
Lestrange01 schreef:Het begint woensdag maar ik heb mijn nl mondeling al morgen ochtend. Ik weet NU al dat ik economie ga falen en het is niet eens mijn eigen schuld. Ik heb echt alles gedaan, maar als je lerares eco niet opkomt dagen voor 3 bijlessen en in de normale lessen nog steeds niet alles heeft behandelt... tja..
deksel schreef:Pindakaa7 schreef:Voor degene wiens se week vandaag of vorige week begonnen is, hoe is/zijn de toets(en) gegaan?
Ik zit er nu middenin en leer echt nauwelijks, de 2 toetsen die ik heb gehad gingen best goed. AK en Duits (leesboeken lezen die ik allebei niet heb gelezen). Heb woensdag wiskunde en daar vrees ik wel een beetje voor... Snap er geen ene zak van
Maar heb morgen nog bijles dus ben benieuwd of dat mijn redding gaat worden.
Vrijdag heb ik Nederlands literatuur, doodsaai en mijn NL mondeling: daar ben ik ook als de dood voor.Zilfstar schreef:Zoon heeft eerste PO Engels gemaakt met een 8,7! Hoezo kan hij geen Engels?? Zegt zelf ook dat hij vermoedt dat hij door de negatieve houding van docent vorig jaar gewoonweg zelf ook niet gemotiveerd was. Het idee "ik kan het toch niet". En nu een top-leraar en BAM!! in plaats van een 4,1 (eindcijfer vorig jaar wat meetelt) staat hij nu een 6,5!
Vandaag had hij Wiskunde en dat ging hem goed af zei hij...
Goed van hem zeg! Is veel beter. Een goede leraar met een fijne houding raak je inderdaad meer gemotiveerd door.Lestrange01 schreef:Het begint woensdag maar ik heb mijn nl mondeling al morgen ochtend. Ik weet NU al dat ik economie ga falen en het is niet eens mijn eigen schuld. Ik heb echt alles gedaan, maar als je lerares eco niet opkomt dagen voor 3 bijlessen en in de normale lessen nog steeds niet alles heeft behandelt... tja..
Nou dat kan echt niet hoor, kan je niet naar je mentor of iets als je een slecht cijfer hebt?
Waar heb je het over?
ugh. Ik ga voor een herkansing denk ik
Scheikunde ging slecht en Frans durf ik geen uitspraken over te doen, de rest ging allemaal wel lekker
yvettt02 schreef:Vero schreef:ik dacht ik snap alles van wiskunde krijg ik de toets en snap ik niksmaar die toets was ook gewoon raar
Hier precies het zelfde! Kende alles maar de toets leek niet eens over de opgegeven stof te gaan... Heb je ook wiskunde B?
ik ben al aan het stressen sinds eind september
niet omdat ik er slecht in ben, maar 32 hoofdstukken in 1 dag is natuurlijk verloren zaak. Maar het viel me alles mee! Nu hopen dat het cijfer ook meevalt.
Morgen heb ik maw en nederlands (literatuurgeschiedenis en Max Havelaar, barf) en woensdag nog geschiedenis, dan ben ik ook klaar. Nog even strijden dus..
Kairos schreef:Ik ben bezig met mijn profielwerkstuk, dus zouden jullie deze enquête willen doen? Je moet 4 korte filmpjes kijken en in totaal 6 vrij simpele vragen beantwoorden:
https://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=348417
Incroyable schreef:Hoe lukt bij jullie dit jaar de balans tussen school en andere dingen (werk, paarden (of andere sport), vrienden enz)? Vorig jaar merkte ik dat het aan het eind lastiger werd, maar dit jaar vind ik het echt nauwelijks nog te doen haha. In zo'n SE week kom ik gewoon praktisch niet bij de paarden, waar ik echt wel van baal. Nou moet ik wel zeggen dat ik dit jaar wel fanatieker ben dan voorgaande jaren, want ik wil echt niet eens de kans creeëren om te zakken haha.