Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
theadora99 schreef:Haha, mijn reistijd is een halfuurtje alleen de tijden zijn minder fijn, voor 9.00 op school moet ik half 8 de bus nemen omdat die van half 9 niet op tijd is. Of 30 min msf de brommer mAaar het regent
Gister perongeluk expres al thuisgebleven, hadden de TUC (Tilburg University cantus) en ik kon het de dag erna even niet handelen.
faunty schreef:Mijn reistijd is enkele reis ongeveer 2 uur , soms 2,5 omdat de bus niet aansluit![]()
Welke opleiding doe je balou ? Met latijn in medische zin kan ik je wel helpen

Steeph schreef:Is het bij jullie ook heel veel informatie in hele korte tijd?
Ik merk namelijk dat MBO-HBO qua theorie geen grote stap is, maar vooral het leer-systeem is even pittig. Ervaren meer mensen het zo?
. tHidJu schreef:Hier weer een lesdag achter de rug, nog niet echt les gehad, maar 1 van de 2 onderwerpen die worden behandeld in het eerste semester is uitgelegd. Ook nog ICT les gehad, waarbij we info kregen over hoe alles online werkt. Daarna zijn we nog op excursie geweest naar de Oostvaardersplassen, gelukkig droog weer gebleven. Morgen veldwerkdag, maar er is heel slecht weer voorspeld, dus dat gaat een natte boel worden.
Hoeveel studiepunten moet jullie halen om door te mogen? Wij moeten 52 van de 60 punten halen.
chalpaca schreef:tHidJu schreef:Hier weer een lesdag achter de rug, nog niet echt les gehad, maar 1 van de 2 onderwerpen die worden behandeld in het eerste semester is uitgelegd. Ook nog ICT les gehad, waarbij we info kregen over hoe alles online werkt. Daarna zijn we nog op excursie geweest naar de Oostvaardersplassen, gelukkig droog weer gebleven. Morgen veldwerkdag, maar er is heel slecht weer voorspeld, dus dat gaat een natte boel worden.
Hoeveel studiepunten moet jullie halen om door te mogen? Wij moeten 52 van de 60 punten halen.
Wij 45 van de 60 om het eerste jaar te halen
dus nu gewoon m'n tweede jaar gaan halen haha