Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_mjwb schreef:Weten jullie misschien handige kaarten voor AK morgen? Je kunt het Köppensysteem en de landschapszones toch gewoon terugvinden in de atlas?
Dit examen gaat echt drie keer niks worden voor mij. Ik hoop echt dat ik überhaupt een 4 kan halen
iiSunshine schreef:zijn er ook mensen die oordopjes indoen
bij het examen voor opperste concentratie? ik zit er aan te denken omdat ik wel snel afgeleid ben door geluiden
Phoeboe schreef:Nog meer mensen die dinsdag economie hebben? (Havo) Volgens mij ga ik dat prijsindex en cpi nooit begrijpen
) miss kan ik t wel uitleggen?
Moet een 5,8 minimaal voor een voldoende, maar daar heb ik opzich wel een beetje vertrouwen in.
. yvettt02 schreef:Phoeboe schreef:Nog meer mensen die dinsdag economie hebben? (Havo) Volgens mij ga ik dat prijsindex en cpi nooit begrijpen
Ja ik ook. Wat snap je er precies niet aan? Hoe je t berekent? Of ..? Economie is ook niet mijn sterkste vak (sta wel een 7,8 maar dat is niet genoeg want ik wil cum laude slagen) miss kan ik t wel uitleggen?
GabyShyy schreef:School heeft me gebeld. Ik kan heel veel kanten op wat fijn is. School stuurt ook nog een mailtje met alles.
Als ik het goed begrijp is de plan nu is dat ik woensdag engels probeer. Omdat daar weinig voorbereiding voor nodig is. En normaal een half uur korter is. En de week erop maandag natuurkunde. En in de 2de tijdvak: bio,eco,wisa doe. Allemaal valt het op een andere dag. Daarbij heb ik nog recht op 30 min extra tijd. En mag ik pauzes hebben in examen, die acht eraf worden opgeteld. Ook heb ik nog een herkansing, die dan denk ik 3de tijdvak is.
Ik vind het fijn dat school zo mee heeft gedacht, en ik nu echt rust kan hebben.