Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ailill schreef:Het is ook echt fantastisch! Nu is dit ook wel een heel erg leuke post; groot genoeg om heel dynamisch te zijn, maar klein genoeg om toch korte lijntjes en een informele sfeer te hebben. Bovendien mogen we ook heel erg in onze handjes knijpen met onze ambassadeur._Summerly_ schreef:Dit lijkt me echt zo ontzettend tofIk studeer en loop stage op een ambassade. Als ik volgend jaar ben afgestudeerd hoop ik iets te kunnen blijven doen in de internationale betrekkingen.

Eulogy schreef:Ik loop stage op de post in Zuid Afrika._Summerly_ schreef:Ik studeer en loop stage op een ambassade. Als ik volgend jaar ben afgestudeerd hoop ik iets te kunnen blijven doen in de internationale betrekkingen.
Wat gaaf! Ik wilde altijd iets soortgelijks doen maar het is denk ik toch niet echt voor me weggelegd. Op welke ambassade loop je stage?
Ik ben trainee management accountant bij een FTSE 250 constructiebedrijfAccountancy heeft nogal een saai imago maar ik vind het echt onwijs interessant en leuk werk.

. Na een aantal maanden daar gewerkt te hebben een vast contract gekregen.