Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

naarppc schreef:Keuren jullie universiteiten je vooropleiding ook pas goed nadat je je diploma hebt gehaald? Want mijn universiteit heeft dus mijn vooropleiding en dus mijn inschrijving nog niet bevestigd en als antwoord op een mail van mij zeiden ze dat ze dat doen wanneer je je diploma hebt. Maar dat is pas 30 juni, is dat bij jullie ook zo?
Edit: of hogeschool
xnaomivdh schreef:Ben ik de enige die nu toch wel echt last krijgt van examenstress?

mignonne2403 schreef:ik ben echt zwaar gestrest, maar kan mezelf ook tot weinig zetten... ga bv voor natuurkunde maar gewoon filmpjes op youtube kijken van zo'n gast. Scheikunde maak ik me geen zorgen om, Nederlands wel, vind het zo lastig.. Ik ben vooral gedemotiveerd voor Natuurkunde en Aardrijkskunde, zooo saai
Ik sta alles makkelijk voldoende, maar toch is die angst er wel om te zakken
Hopelijk lukt alles voor iedereen komende 4 weken!!
). Maarja dat die motivatie er niet is, wakkert wel de angst aan toch te zakken. Gelukkig heb ik nog wel een redelijk goede zelfdiscipline.
StonedRomy schreef:Na Engels vorig jaar dacht ik dat ik een onvoldoende had na nakijken.... Had een 8. Ga dus niet nakijken.
manonnevot schreef:Ik moet voor morgen kiezen of ik nanobiology of wiskunde/natuurkunde ga doen, dus ik heb nu vooral keuzestress.
Voor de examens sta ik heel goed, ben voornamelijk aan het oefenen voor Nederlands, omdat dat eigenlijk als enige in de weg staat om cum laude te slagen, verder heb ik er wel vertrouwen in.