Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik moet uitleggen wanneer Vbal = Vgoot, maar volgens mijn docent was Vbal = Vgoot x 2 en is het in mijn ogen nooit gelijk
Maar ik neem aan dat die vraag zo'n instinker is... 

(Is een 5 havo luistertoets, en de examennormering
) 
Moet volgende week een practicumverslag inleveren, maar niemand van ons groepje heeft resultaten opgenomen, oeps? Verder valt het nog best mee, practicumverslag natuurkunde, bio proefwerk en scheikunde so

Het is duidelijk een stuk meer stof in één keer dan in de onderbouw. Ondanks dat vind ik de bovenbouw tot nu toe nogsteeds een stuk leuker 
Ik heb alleen de 6 voor economie en een 8 voor ckv
Voor gym moet ik binnenkort met wat anderen een vervangende opdracht doen, hoop op een dikke voldoende (spel verzinnen en ook uitleggen denk ik?) Ik heb deze week wel vrij veel toetsen, maar nog geen tentamens :3
moet alleen nog het cijfer van het proefwerk terugkrijgen maar ik denk dat dat wel goed is.

E_J schreef:Kairos schreef:Iemand een idee voor leuke stages? Ik heb echt geen flauw idee wat ik wil doen later en dit is iets waarmee ze je sneller aannemen op een hoge schoolHet is een week en onder schooltijd.Reiskosten worden vergoed dus in principe is alles mogelijk xd
Welk profiel doe je?
E_J schreef:Pffff morgen mijn eerste wiskunde toets..... Dit wordt helemaal niks, ik heb de diagnostische toets nu al 3x slecht gemaakt. Ik heb meerdere mensen om hulp gevraagd, en ik snap het nog steeds niet. Ik zeg alvast hallo tegen mijn eerste 1 van het jaar