Overigens vind ik het erg leuk dat je met prezi werkt! Hierdoor wordt je presentatie vaak een stuk leuker en interessanter dan met een simpele slideshow!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maak me meer zorgen over al het papier werk.
Tegen de Zweedse studenten werden uni's van Nederland zelfs afgeraden (voor exchange) omdat dat veelte hoog gegrepen zou zijn
Ik vind inderdaad mooie, fijne vloeiende presentaties super belangrijk en besteed hier ook altijd ontzettend veel aandacht aan en ik krijg hier ook keer op keer weer fijne opmerkingen en goede cijfers over dus het loont ook echt zeker wel. Prezi wordt inderdaad snel heel 'druk' maar dat heb je uiteraard zelf in de hand!
Piekosjj schreef:Ik vond het onderwijs zelf wel errug fijn in Zweden (ik zat op de SLU in Uppsala, ik ga hier ook verder m'n master doen!) maar de les kwaliteit van VHL hier is ook wel gewoon 3x niksIk vind inderdaad mooie, fijne vloeiende presentaties super belangrijk en besteed hier ook altijd ontzettend veel aandacht aan en ik krijg hier ook keer op keer weer fijne opmerkingen en goede cijfers over dus het loont ook echt zeker wel. Prezi wordt inderdaad snel heel 'druk' maar dat heb je uiteraard zelf in de hand!
Ik zou inderdaad dan zelf persoonlijk uit 1 manual kiezen, ik heb deze situatie vorig jaar gehad voor m'n stage, dodelijk irritant. Maar als je je gewoon consequent aan die ene manual houd kunnen ze je niet zo veel maken

Ik ben gelukkig juist wel een goede schrijver maar een slechte spreker dus dat zit wel in mijn voordeel.
Wel moeten het echt goeie kwaliteit foto's zijn en moet het bij het onderwerp passen. Wat voorbeelden van mijn twee presentaties van het afgelopen jaar;

Echt een super fijn programma voor presentaties. Qua core is het hetzelfde als PP, maar het is gewoon veel strakker en het ziet er een stuk mooier uit. De 'echte' Zweden zijn inderdaad erg op zichzelf, dus heb ik er een uitgekozen die van origine uit Pakistan komt
zoveel moeten corrigeren 
vooral veel vergelijkingen en grafieken, ik denk redelijk saai voor jullie standaard.
Daarmee zou je mijn aandacht zeker vangen.
Prachtig, hoe je dat omschrijft, dat je dan dus toch maar een master gaat doen. 

Waar loop je stage? 

Zit ik nu ook weer, maar dan vanuit de JZ kant (behandelcentrum). 

Nja wel voor nuttige dingen, zoals gesprekjes met medewerkers, maar toch
Mijn challenge is om ook echt gebruik te maken van de vrije middag en ook echt dan naar huis te gaan ipv blijven hangen, juist om tijdens die 4 dagen stage wat rust te kunnen pakken. Is me nog maar 1x gelukt