Wat ga je studeren? en waar?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
betekent alleen wel dat ik donderdag van 10.30 tot 23.00 op school zit. (zit een afsluitend feest van de introductie bij) maar komt goed!
Ik hoop alleen dat de organisatie wat verbetert is want vorig jaar was echt drama. Ongeveer 2 uur in een rij voor eten en dan overdrijf ik niet
Melisssx schreef:Edit: Weet iemand vanaf wanneer je je studentenreisproduct op je ov kaart kan zetten? Kan het niet vinden haha

GrumpyCat schreef:Melisssx schreef:Edit: Weet iemand vanaf wanneer je je studentenreisproduct op je ov kaart kan zetten? Kan het niet vinden haha
Je kunt je studentenreisproduct ophalen vanaf de 15e van de maand voordat je er recht op hebt. Als je dus vanaf 1 september er recht op hebt, mag je hem vanaf 15 augustus ophalen.
http://www.studentenreisproduct.nl/deta ... t-ophalen/
Dankjewel! xJurdyWonanx schreef:Ik zal morgen of overmorgen mijn boeken wel binnen krijgen. Kan ik er eens voorzichtig in gaan zitten neuzen. Ik hoef ook pas 5 september naar school voor een introductie dag en de andere dagen zijn ook volgepland maar moeten we wel de boeken enz al meenemen.