Shiry schreef:B 17
C 52
D 36
E 30
Decentraal 67
Totaal geplaatste 202?? Er zijn toch 225 plekken? Of komt dit door mensen die worden nageplaatst?
Klasse A
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Het is niet anders helaas Yipee schreef:Is er uberhaupt nog iemand ingeloot? :p Kan me van vorige topics herrineren dat het er ieder geval nog best een paar waren.
future_vet schreef:unihorses schreef:
Hoe bedoel je eigenlijk uitslag is op alfabet? Jeetje iedereen hier haast uitgeloot
De mails zijn op alfabet verzonden

Laten we vast wat kennismaken met z'n allen
er waren ook wel heel veel aanmeldingen en redelijk weinig plekken... snowlove schreef:Hoi allemaal, ik meld me ook even.
Allereerst, hè wat balen voor de mensen die uitgeloot zijn...
Gefeliciteerd voor degenen die ingeloot zijn! Ik behoor ook tot die gelukkige groep, ik zat in lotingsklasse B.
Enne toekomstige eerstejaars/klasgenootjes![]()
Hebben jullie er zin in? Komen jullie ook naar het eerstejaarsweekend? en gaan jullie op kamers? Ik ben nog druk op zoek naar een kamerLaten we vast wat kennismaken met z'n allen
future_vet schreef:snowlove schreef:Hoi allemaal, ik meld me ook even.
Allereerst, hè wat balen voor de mensen die uitgeloot zijn...
Gefeliciteerd voor degenen die ingeloot zijn! Ik behoor ook tot die gelukkige groep, ik zat in lotingsklasse B.
Enne toekomstige eerstejaars/klasgenootjes![]()
Hebben jullie er zin in? Komen jullie ook naar het eerstejaarsweekend? en gaan jullie op kamers? Ik ben nog druk op zoek naar een kamerLaten we vast wat kennismaken met z'n allen
Leuk!! Welkom. Ben je al lid van de ssh? Dan heb je gegarandeerd een kamer binnen 3 maanden.
Warande in Zeist is zeker aan te raden!
Ik ga ook naar eerstejaarsweekend en heb mega veel zin om te starten.
VrouwkjeS schreef:Hoi snowlove (zo heet je vast niet echt:p)
Gefeliciteerd met je plek![]()
Leuk nog een toekomstig studiegenootje![]()
Ik heb er zeker zin in en ga ook naar het eerstejaarsweekend. Gaan jullie ook naar de uit? Ik blijf voorlopig nog even thuis wonen want ik woon redelijk dichtbij.
Voor de rest echt heel jammer dat er zo veel uitgeloot zijner waren ook wel heel veel aanmeldingen en redelijk weinig plekken...
.