Rustig is het hier gelukkig altijd, vriendje werkt fulltime dus het is altijd alleen de poes en ik
T is meer dat ik altijd ga opruimen, schoonmaken, de was doen etc. als ik thuis studeer.. Studie ontwijkend gedrag he..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Was vanochtend klaar om te vertrekken naar mijn les, maar toen ik mijn tanden begon te poetsen draaide heel mijn maag om, terug in bed gekropen dan maar. Voel me nu nog steeds beroerd, maar ik zal toch echt aan de slag moeten als ik niet te veel in de vakantie wil doen.
. Dan vandaag maar het goede hoofdstuk doen..
Ik wist niet dat iemand 80 A4 pagina's kon schrijven over Cultuurrelativisme en Juridisch Fundamentalisme.. En dan moet ik daarna nog H6 samenvatten. Die is gelukkig aanzienlijk korter (gaat over vrije wil en determinisme, zijn geloof ik 14 A4tjes)
Hier is er geloof ik niet eens wat open op maandag avond/nacht

. Neen, normaal gezien ga ik nooit weg op een maandag, maar nu was er een KULeuven Confessions Party met cocktails aan 2€
Ben pas om 11 uur uit bed gegaan, en mezelf na een uur pas aan het werk kunnen zetten. Was boos, omdat ik ineens een opdracht vanuit stage moest inleveren terwijl ik tentamens heb en er helemaal geen tijd voor heb. Heb 'm uiteindelijk net af, maar had veel beter werk kunnen leveren als ik niet zo koppig was
Succes met je tentamen.
Ja dan moet je wel inderdaad haha, dat begrijp ik!
) En dan vanavond sporten en daarna H6 samenvatten. Dat vind ik een beter plan
Dus dan wordt de planning:
Ik heb er 2x zo lang over gedaan van school naar huis en ik ben KAPOT. Ik werd zowat omver geblazen, heb stukken moeten lopen. Echt niet leuk...
Het enige stukje dat ik perfect punten op kon scoren was ik vergeten. Ik kreeg een totale black out. Ik moest zeggen hoe een leraar heette: Naam vergeten! Ik kon er écht niet op komen. Pff.. Gelukkig krijg je minimaal een 5.
Dat scheelt zo veel!
Ik ben er allang blij mee haha. 

Herken wel wat woorden, maar hoe je dat dan weer moet vertalen...
en ja ook de auto haha..