Ben nu met de laatste loodjes bezig van mijn master neuropsychologie, dus erg leuk om te lezen hoe het jullie vergaat op het traject wat ik ook heb doorlopen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

En dan in maart nog 1tje inhalen van vorig jaar. Hopelijk wordt dat mijn laatste tentamen
Loes1996 schreef:Morgen tentamen algemene inleiding, deel B....heb Deel A niet gehaald maar heb zo hard geleerd voor deel B...dat moet haast wel goed komen!
Nog andere mensen met tentamen morgen of deze week?
Hoe ging ie bij jou? Ik denk dat ik wel een voldoende heb, twijfelde over ongeveer 5 vragen en 2 moest ik echt gokken. 
Sunneva schreef:Loes1996 schreef:Morgen tentamen algemene inleiding, deel B....heb Deel A niet gehaald maar heb zo hard geleerd voor deel B...dat moet haast wel goed komen!
Nog andere mensen met tentamen morgen of deze week?
Ben er net van terugHoe ging ie bij jou? Ik denk dat ik wel een voldoende heb, twijfelde over ongeveer 5 vragen en 2 moest ik echt gokken.
Joolien schreef:Ik heb mijn eerste her gehaald, vanavond om 8 uur de tweede
zou wel hilarisch zijn. Voelde me net jarig met zoveel pakketjes! Loes1996 schreef:Sunneva: je had uitstel voor je inleiding dan? paper komt vast goed!
brein ga ik morgen niet heen heb ik besloten, ben echt niet aan dat vak toegekomen om te doen dus dan is een responsie nutteloos. Als ik vragen heb gooi ik ze wel op FB of op het forum. Morgen dan maar brein maken en weer lekker sporten (A).
had tijdje terug allemaal pakketjes besteld maar door het nieuwe jaar schenen veel bedrijven op start problemen te hebben waardoor ik deze week ineens allemaal dingen te gelijk binnen kreeg, super leuk! haha
dag 1: mijn foto's van tess en van wat vriendinnen
dag 2: mijn nieuwe termo laarzen van BR de antartica's super mooi en super warm!!!(A)
dag 3: mijn bodyprotector, zaterdag maar meteen even testen tijdens de les. Heb hem gekocht voor het springen omdat mevrouw soms nogal apart afzet en mij dan als het ware lanceert... als hij fijn zit en niet belemmert ga ik er misschien wel vaker mee rijden bedoel, best veilig idee eigenlijk.
dag 4: niks
ben benieuwd of morgen mijn fotoboek dan binnen komtzou wel hilarisch zijn. Voelde me net jarig met zoveel pakketjes!