Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Smee__ schreef:Ja moet wel.. Ben al een paar maanden aan het sparen en heb inmiddels wel al zo'n 800 euro bij elkaar gespaard maar dat is ook zo op op deze manierWil namelijk ook wel erg graag ieder weekend naar huis (om onder andere ook te werken) dus dat zijn retourtjes a 45,60 per weekend, ik huur een kamer per 1 augustus a 315 en dan moet ik ook nog eten enzo doordeweeks
Dat wordt veel bij opa en oma eten die paar maanden denk ik
Vinden ze vast gezellig
Of missn met je huisgenoten samen eten? Dat is vaak ook goedkoper.Roxanneexxx schreef:Hallo toekomstige medestudenten!
Hier hetzelfde verhaal ts! Twee keer begonnen aan de pabo en twee keer moeten stoppen door de rekentoets! Ik ga nu ook beginnen aan de opleiding Pedagogiek op Fontys in Tilburg. Ik ga deeltijd doen zodat ik ook nog kan blijven werken (invallen) als onderwijsassistent.
Ben erg benieuwd naar de ervaringen van iedereen als we begonnen zijn!
Heerlen!
Afgelopen jaar ook gestudeerd, maar beviel me niet
En met mijn nieuwe studie was ik aan het twijfelen tussen breda en leeuwarden. Toch maar Breda geworden, omdat ik daar nu al gewend ben

Dus alleen maar beter.
Net mail gehad van het meisje dat nu nog in de kamer zit waar ik straks ga wonen dat ze niet zo snel als gepland in haar nieuwe appartementje kan, of ze nog de helft van augustus in haar oude kamer kan blijven en dan gewoon de helft van de huur/overige kosten betaalt. Laat ik nou net tot halverwege augustus op vakantie zijn
Dat scheelt alweer een paar honderd euro! 

Maar dat komt misschien ook wel omdat wij altijd gezamenlijk eten, dus dat is sowieso al een stuk goedkoper
Ik krijg trouwens basis + aanvullend waardoor ik huur + eten van kan betalen.