Joolien schreef:Is er nog een nieuwe fishfilet?
Zou het niet zijn dat sommige filialen andere burgers verkopen? Bij ons word regelmatig gevraagd naar een groenteburger, maar wij hebben die niet vanwege de lage verkoop daarvan.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xxxJulia schreef:Vanavond tot 10 uur werken en het filiaal waar ik werk sluit ook om 10 uur. Hoe lang duurt het dan voordat je weg kan...?
Fee_ schreef:klopt, maar heb niet eerder gehoord of gezien dat er meerdere fish soorten zijn. Misschien komt die bokker die dat zei uit België?
Groente burger hebben wij ook niet. Onze McD staat in een wijk met niet zoveel buitenlanders. De andere, vijf minuutjes verderop staat in een wijk met heel veel buitenlanders en daar hebben ze hem wel. Word daar ook veel verkocht.
xxxJulia schreef:Wij hebben geen drive dus het hele restaurant sluit om 10 uur, ik sta ingeroosterd tot 10 uur maar ik weet niet of ik dan ook moet helpen met schoonmaken enzo want dan ben ik natuurlijk later klaar...
xxxJulia schreef:Wij hebben geen drive dus het hele restaurant sluit om 10 uur, ik sta ingeroosterd tot 10 uur maar ik weet niet of ik dan ook moet helpen met schoonmaken enzo want dan ben ik natuurlijk later klaar...