weer een stuk of drie uitvallers deze week. Mensen doen hun trainingen niet en als je ze vervolgens mailt, reageren ze niet. Gister nog met een meisje een afspraak gemaakt over de training, zodat we haar alsnog konden testen, houdt ze zich gewoon niet aan de afspraak en valt ze dus nog af 
Vandaag ook een proefpersoon verplaatst gehad, maar dit vergeten te veranderen in de agende waardoor we nu een gat van anderhalf uur hebben. We hadden de laatste proefpersoon al gemaild of ze eerder kon komen, maar geen reactie op gehad... ik zit dus hier lekker te zitten terwijl ik thuis nog een hoop te doen heb. Afgelopen week helaas ook veel te weinig aan mijn scriptie gedaan... Deze week donderdag en vrijdag vrij en dan moet het er echt van komen, zodat ik de eerste versie naar mijn begeleidster kan sturen. Zucht

Iemand een beetje goede moed over?
Dispar_Vulgo, wat voor soort voorkant heb je in gedachten? Ik verzin meestal een pakkende titel en centreer dit in het midden. In een links onder in de hoek vermeld ik dan naam, IDnummer, begeleiders en word count. Soms gebruik ik ook het logo van de uni als een soort watermerkje in een hoek aan de onderkant (soms doe ik dat ook op elke pagina)

Daar ben ik naast mijn studie veel mee bezig, dus dat vind ik erg belangrijk. Dat het niet alleen een goede, maar ook mooie scriptie wordt. Over inbinden heb ik nog niet nagedacht, maar ik deed het voorheen zoals de middelste reader van het plaatje:
..
Maar wordt gewoon ringband denk ik