Mijn examen is aangevraagd

Ik les trouwens in een renault clio.. wel zo'n grote nieuwerwetse

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Batlow schreef:Wow geen manouvres! Doe mij maar zo een hoorBen zo benieuwd morgen. Wil echt heeeeeeel graag slagen haha, denk iedereen wel....
saskiakefie schreef:manoevres is juist fijn, kost tijd en hoe je het doet maakt weinig uit, het hoeft niet perfect als je maar goed kijkt daar gaat het om.
DPTomboy schreef:saskiakefie schreef:manoevres is juist fijn, kost tijd en hoe je het doet maakt weinig uit, het hoeft niet perfect als je maar goed kijkt daar gaat het om.
Zo denk ik er ook over!
Op mijn examen gaan die manoeuvres dan ook ineens een stuk langzamer dan in de lessen en zodra hij staat vraag stellen zodat ze nog niet zeggen rij maar weer weg, dan win je mooi tijd waar je geen fouten in kan maken
Hoop het ook voor je Yvank_! gewoon niks zeggen waar je het niet over wil hebben, zou het risico lopen als ik jou was.. je weet maar nooit
DPTomboy schreef:inderdaad op momenten dat straten van rechts voorrang hebben. ik laat het gas los en indien nodig rem ik iets bij of rij ik even met slippende koppeling om de snelheid er wat uit te halen, aangezien er een hoop vlak achter elkaar zitten blijf je anders schakelen. terugschakelen alleen als ik het onoverzichtelijk vindt en het anders te laat zie. Leek mij goed, maar twijfelde nu toch...
Yvank_ schreef:Gefeliciteerd
Ik niet helaaswas vreselijk zenuwachtig door de vorige keer met die nare operkingen... Ik deed geen gekken dingen en volgens examinator was kijkgedrag ook prima in orde hij vond alleen dat er meet tempo in moest maar dacht wel dat dit door de de zenuwen kwam dat wist die wel bijna zeker.. Toch laten zakken helaas... met als dringend advies om een faalangstexamen aan te vragen.