ArankaM schreef:Ik moest in de 3e 17 uur maatschappelijke stage, ik heb dat toen in een weekend op de kinderboerderij gedaan.
Nu even een update over mijn 'liefdesleven'. Ik heb vanavond eerlijk tegen hem gezegd dat ik niet zoveel voor hem voel en niet verliefd ben. Hij begreep het en had ook al het idee dat het bij mij niet helemaal lekker zat. Hij was wel meer voor mij gaan voelen na dit weekend, maar hij zou proberen om het achter zich te laten. Ik vond het erg moeilijk om er dan toch een punt achter te zetten, maar ik moest eerlijk zijn. Nu weet ik niet of ik er wel goed aan gedaan heb, want ik ben er echt kapot van. Ik kreeg al een brok in mn keel en toen ik in bed ging liggen, wat nog naar hem rook, moest ik huilen. Ik weet niet of dit nou uit medelijden komt, of omdat ik toch wel heel graag eens een relatie wil.
Ik denk dat het een beetje van beiden was dat je zo moest huilen. Ik had hetzelfde gevoel toen ik dit deed (in bijna exact dezelfde situatie!), maar dit soort dingen ontstaan meestal ook gewoon uit het feit dat je heel graag een relatie wil. Als het namelijk 'echt' is dan gaat het allemaal zo makkelijk en vanzelf dat je er eigenlijk niet bij na hoeft te denken of je die persoon wel ècht leuk vind. Het is gewoon anders. Goed dat je het nu al verteld hebt en er niet mee hebt gewacht! Dat is de fout die ik destijds gemaakt heb.
Verder woon ik een uur van school af en heb een eigen shet waar ik 3x per dag heenga, hij staat 5 min fietsen van mij huis af....
Hebben wel bij elkaar in de klas gezeten.
)