Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maakt het wat makkelijker haha
maar krijg ik allemaal te horen op de introductiedag van de opleiding zelf. Maartje1990 schreef:Nee, bij mij niet. Iedere 8 weken8 weken les, 8 weken studie. Maar als je je studentnummer en wachtwoord nog niet weet kun je het rooster niet bekijken. Naast dat je nog niet weet in welke klas je zit
Ik weet wel dat de Engels studenten woensdag en donderdag vrij zijn
Maar weet inderdaad niet in welke klas ik zit
Oh chill leven hoor dan haha. Ben super benieuwd! Alle roosters beginnen maandag laat dus dat is ideaal
dat was bij ons iig zo 
hbo krijg je wanneer je aan je studie begint gewoon gelijk stufi (staat tegenover dat julie op mbo 4 jaar en daarna op hbo ook nog eens 4 jaar stufi kunnen krijgen en hbo'ers krijgen voor hu master geen stufi meer, dus die jaren dat je nog geen 18 was kun je op die manier weer bij lopen haha. Stomme regel :-( ) Jolienn schreef:Dat van 18 zijn/worden is alleen op het mbohbo krijg je wanneer je aan je studie begint gewoon gelijk stufi (staat tegenover dat julie op mbo 4 jaar en daarna op hbo ook nog eens 4 jaar stufi kunnen krijgen en hbo'ers krijgen voor hu master geen stufi meer, dus die jaren dat je nog geen 18 was kun je op die manier weer bij lopen haha. Stomme regel :-( )
kreeg zeker de eerste maand geen stufi en ook geen ov.. Aangezien ik 3.5 uur moest Ov'en was een weekendje naar huis een behoorlijke kostenpost
dus is al weer ff geleden :p kan ook zijn dat t alleen voor Ov zo was, want dat weet ik iig héél zeker omdat dat toen zon gedoe was
Saintelette schreef:Wanneer je stufi begint hangt er toch vanaf of je al 18 bent ja of nee?dat was bij ons iig zo
Als je 18 bent begint je stufi eerder dan wanneer je pas later 18 wordt... Of is dat al weer verandert?
Jolienn schreef:Dat van 18 zijn/worden is alleen op het mbohbo krijg je wanneer je aan je studie begint gewoon gelijk stufi (staat tegenover dat julie op mbo 4 jaar en daarna op hbo ook nog eens 4 jaar stufi kunnen krijgen en hbo'ers krijgen voor hu master geen stufi meer, dus die jaren dat je nog geen 18 was kun je op die manier weer bij lopen haha. Stomme regel :-( )