Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saintelette schreef:Herkennen jullie dat, dat je je sommige dingen (gedrag, wat ze zeggen) heel persoonlijk aantrekt (terwijl je weet dat je dat niet moet doen)
mayniac_val schreef:Saintelette schreef:Herkennen jullie dat, dat je je sommige dingen (gedrag, wat ze zeggen) heel persoonlijk aantrekt (terwijl je weet dat je dat niet moet doen)
Echt ontzettend. Terwijl het altijd leerlingen zijn waar docenten die al veel langer in het onderwijs zitten ook problemen mee hebben. Het helpt dan ook niet als andere leerlingen ontzettend lief zijn, trek me dat rotgedrag gewoon aan als ontzettend falen in mijn werk
mayniac_val schreef:Mijn directeur was een poosje terug op lesbezoek bij mij, in een klas van 14 jongens die te weinig deodorant gebruikten. Directeur pleurde de ramen open en zei dat ze nodig beter deodorant moesten gebruiken
Goof schreef:mayniac_val schreef:Mijn directeur was een poosje terug op lesbezoek bij mij, in een klas van 14 jongens die te weinig deodorant gebruikten. Directeur pleurde de ramen open en zei dat ze nodig beter deodorant moesten gebruiken
Vind ik nog anders, dan is het een hele groep (die wellicht net bij gym oid vandaan komen) en dan kan je het op zo'n manier met een grap vanaf maken.
Als ik 1 kind uit de groep moet halen en moet vertellen dat hij stinkt vind ik dat toch lastig om eerlijk te zijn.