Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Akshay schreef:@nynke1; een dikkeen honthoud echt dat je met jezelf moet blijven leven. Dit kan niet goed zijn voor je..
Ik duim dat je gewoon op een prettige manier de boel kunt afronden!
ievie schreef:Het DUO heeft een mogelijkheid je stufi met een jaar te verlengen, als het een medische reden heeft dat je jouw jaar niet haalt (dat lijkt me duidelijk het geval). Dit moet echter via de decaan gedaan worden, voor zover ik weet..
Janine1990 schreef:Nynke, moet je dan helemaal naar Amsterdam?
Hopelijk kan het een en ander iets voor je betekenen, maar is het misschien ook een idee om als niets helpt, initiatiefnemer Johan Cruijff een brief te schrijven?
. Ja dat is wel een mogelijkheid alleen denk niet dat hij echt iets kan veranderen, maar een brief sturen zou ze misschien wel even wakker kunnen schudden._Micha_ schreef:Pfoeh wat een klote situatie Nynke...
Eigenlijk zou je moeten kunnen aantonen dat jij zo ontzettend veel spierverslappers moet slikken wil je enigsinds kunnen functioneren.
Je bedoeld contact met duo over stufi? want verder kan duo je daar niet zo veel mee helpen denk ik.
Heb je een 'jaarleider' of examencommissie? Is je studiecoach hetzelfde als je stagebegeleider? Want anders zou ik daar ook nog even naar toe gaan. Of heb je nog een andere leraar waar je het goed mee kan vinden?
? Echt niemand weet dat haha. Mocht morgen niks opleveren dan zou ik het ROC contacten. Bedankt voor alle goede tips hier!! Nynke1 schreef:Ja klopt zit inderdaad bij het Noorderpoort in, how do you know? Echt niemand weet dat haha. Mocht morgen niks opleveren dan zou ik het ROC contacten. Bedankt voor alle goede tips hier!!
eslixapie schreef:Ik heb ook een mondelinge verdediging, maar die mag ik pas doen als ik een "GO" heb voor mijn scriptie. Dus ik ben dan in principe al geslaagd. Ik kan met de verdediging alleen nog invloed uitoefenen op de hoogte van mijn cijfer.
. Nynke1 schreef:Het JCC en Alfa sport en bewegen lijken ook totaal niet op elkaar en zijn hele andere opleidingen. Ik ben naar het Alfa geweest om daar toen die enquêtes af te nemen. Er waren enkele serieuze talenten, sommige handen niet eens een status..Dan mag je eigenlijk niet eens in de "JCC klas" van het Alfa zitten..Wat dat betreft stelt dat inderdaad niet veel voor. JCC en Alfa gaan in de toekomst samenwerken, maar bij het JCC volg je eigenlijk gewoon de marketing & communicatie opleiding met aangepaste tijden, vrijstelling etc. vanwege sporten en bij het Alfa lopen ze zo'n beetje de hele dag te sporten in een gymzaal geloof ik.
WillemYntJee schreef:eslixapie schreef:Ik heb ook een mondelinge verdediging, maar die mag ik pas doen als ik een "GO" heb voor mijn scriptie. Dus ik ben dan in principe al geslaagd. Ik kan met de verdediging alleen nog invloed uitoefenen op de hoogte van mijn cijfer.
Hier hetzelfde! Maar t verbaast me inderdaad hoe verschillend de eisen per school kunnen zijn!
_Micha_ schreef:Ik geloof ook dat je hier alleen op verdediging mag komen als je scriptie is goedgekeurd (anders heeft die hele verdediging weinig nut) maar je kunt er nog wel op zakken, al geloof ik niet dat dat snel gebeurd. Maar je zou maar net de uitzondering zijn
Super! WillemYntJee schreef:Ladies wie geeft mij even een schop onder mn hol? T PvA is zo goed als af en eigenlijk kunnen we dus aan de slag () maar mn motivatie/discipline is op t moment even 0,0

. Echt kansloos hahaha.Nynke1 schreef:Ik heb deze week mee gelopen met de stagiaire die er voor het laatst was. Zij heeft mij e.e.a. verteld over het bedrijf en dit bedrijf is erg streng in zulke dingen als dit en het schijnt er een beetje apart aan toe te gaan. Zo zat deze stagiaire met koorts op kantoor en is door iemand naar huis gestuurd omdat ze dus te ziek was. Vervolgens stuurt diegene deze stagiaire maandagochtend een mailtje dat ze zich in moest houden om niet uit haar vel te springen van woede etc. etc. Ik heb het gelezen, het was echt heel erg. Die woensdag er op had ze zich verslapen, oke niet handig..Maar het kan gebeuren. Kreeg ze eerst een enorme preek dat ze geen make up op had gedaan en er niet uit zag, en vervolgens werd ze weggestuurd. Zulke dingen dus..Om een beetje een idee te geven hoe het daar gaat. Voor stage opdrachten etc. heeft zij ook nooit tijd gekregen vertelde ze mij.
Vandaar dat ik dus heel bang ben voor hun reactie..Ik zou inderdaad heel graag 2 dagen thuis werken, alleen ik mag dus niet meer van 9.00 tot 17.00 werken. Dan draai ik dus wel erg weinig uren als ik dan ook nog 1 of 2 dagen thuis zou gaan werken.