Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Kiim30 schreef:Oke naja misschien leer je er ook wel meer van door steeds op verschillende te rijden, maar lijkt mij niet idaal idd. Heb je trouwens inmiddels nog nieuwe bevindingen over h&w nu het jaar is afgelopen? Zijn de buitenritten ed er idd uitgehaald wat je toen vertelde?
Kiim30 schreef:Oke! Ja ik wil het heel graag maar vind het wel een beetje apart dat buitenritten eruit word gehaald als daar eigenlijk wel een groot deel van je opleiding over gaat. Alleen vraag ik me een beetje af, er is waarschijnlijk niet heel veel werk in. Ondanks dat dit echt mijn droom is zou het dan niet slimmer zijn toch meer een toerismeopleiding te doen. Wat bedoel je met dat het meer inhoud dan alleen paardenwerk? Want het gaat toch eigenlijk wel om paarden?
Ja dat is ook zo idd, ik zou sowieso ook in de studentenflat gaan omdat het 4 uur met ov is dat is anders niet te doen haha.
Bedankt voor je antwoorden, helpt me toch weer verder met de afweging maken
(Dit staat niet bij HW op de site van Deurne, maar bij HB. Het maakt niet uit want het is exact hetzelfde diploma.)Citaat:Na deze opleiding heb je een uitstekende basis voor de start van een eigen bedrijf of voor een commerciële carrière, binnen of buiten de hippische sector. & bedrijfsleider aan de slag te gaan bij bijvoorbeeld een manege, hengstenhouderij of handelsstal. Stamboekfunctionaris, organisator van hippische evenementen, consulent hippische verzekeringen, accountmanager van diverse hippische producten (bijvoorbeeld ruitersportartikelen, afrasteringsmaterialen of voer) behoren ook tot de mogelijkheden.
ietjelover schreef:Hb is toch wel anders hoor, hw moet ook rijden en lesgeven etc, wij van hb helemaal niet.
Wij hebben verder niets met paarden te maken
astwice schreef:ietjelover schreef:Hb is toch wel anders hoor, hw moet ook rijden en lesgeven etc, wij van hb helemaal niet.
Wij hebben verder niets met paarden te maken
Ik zei ook niet dat HB en HW hetzelfde was, ik zei dat het exact dezelfde diploma's zijn. Alleen de HW kan er inderdaad voor kiezen om voor een tweede diploma te gaan en dat is het instructeurs diploma.