Had het in de brief ook al aangegeven

Dus ik zie wel.
verder ben ik er een beetje hopeloos van.. dat gesolliciteer...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marie111 schreef:ikke129 schreef:ik meld me hier ook maar weer.. op dit moment kan t mij niet schelen wat, als ik maar meer kan werken dan de banen die ik nu heb( winkel en schoonmaak) maarja niet veel keus met mijn cv.. wel volgend jaar starten met opleiding doktersassistentAls iemand iets weet, omgeveing zwolle, kampen emmeloord..
Misschien bij een Callcenter?
http://www.werkenbijcce.nl/
Elan_GV schreef:OEH!!! Had ik even wat.. Ik vanmiddag wat kletsen met mijn baas over andere baan ensa, ik zo ken je TCS ook in Oldekerk? Jah, die kende hij wel, wel auto's e.d. van hun gekocht. Oh, zei ik die hadden nl ook een vacature. Nou, zei hij das wel wat voor jou idd.
Vond ik zelf ook natuurlijk, daarom gesolliciteerd.
Later was hij wat aan het klieren, tegen een van de andere collega's.. Hé zeg je even meneer tegen me? Eneuh, anders schrijf je je maar in hoor, op werk.nl.. (écht als grapje hoor) Ik dus zo; Oh, stelletje kleuters. Zegt hij; Dus jij had nog referenties nodig?? Eeuhm.. Geef ik je gewoon lekker niet op.. haha.
Speelde nog wat door mijn hoofd, ik dacht, heb dat nr nog van TCS in mijn mobiel.. ik bellen.. en ik kreeg iemand aan de lijn.. 4x eerder gebeld, niemand ervoor gekregen.
Dus ik vragen of ze al iemand hadden voor de vacature.. Nog niet, ze waren bezig met de selectie. Oh, nou of hij mijn motivatie en cv ook had gekregen, want omdat ik dus met mijn baas nu had gesproken, die wilde als referentie fungeren .. Bleek dat het dus niet is doorgestuurd.. klote nationalevacaturebank!![]()
Maar goed, wie mijn baas nu was en wat ik daar allemaal deed en wat ik een beetje zocht en waarom ik daar weg ging.. Leuk gesprek dus gehad. Nou, ik mocht mijn CV en motivatie nog wel even naar zijn persoonlijke mail sturen.![]()
Ik heb dus gewoon tien minuten met hem aan de telefoon gesproken! Geeft de burger weer moed!! Maar goed, zegt niks dus.
Maar wat een samenkomst van humor op 't werk óver werk tot nieuw werk..(Snap ie?)
Maar goed, ik heb dus vanmiddag mijn motivatie en CV dus opgestuurd.. Ik lach me werkelijk dood als ik morgen op 't werk komt en hij heeft gebeld..