s6801881 schreef:In de methoden rapporteer je dan in ieder geval de alpha (schrijf ik het goed? dyslect) van je vragenlijst. Je hoort bij een proefpersonen onderzoek ook uitgebreid in te gaan op de demografische gegevens: hoeveel mannen waren er, hoeveel vrouwen, hoe waren ze verdeeld in je experimentele condities, wat is de leeftijd range, zijn er opvallende respondenten bij? Etc. Athans, dat wordt van ons verwacht.
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd waar jij onderzoek naar doet? Heb gisteren je voorstel-post terug gezocht maar daar stond het niet in
) van je vragenlijst. Je hoort bij een proefpersonen onderzoek ook uitgebreid in te gaan op de demografische gegevens: hoeveel mannen waren er, hoeveel vrouwen, hoe waren ze verdeeld in je experimentele condities, wat is de leeftijd range, zijn er opvallende respondenten bij? Etc. Athans, dat wordt van ons verwacht.
Tilburg, daar ging mijn thesegenootje heen ja!
) dus vragen staan vrij! 

liefst met rechten erbij, dat mis ik.
. Volgens mij de enige opleiding binnen de psychologie waarmee je bijna gegarandeerd een baan krijgt

Dat terwijl wij de Van Mesdag in de achtertuin hebben.

De meeste mensen zijn namelijk mensen met een lager inkomen. Nu dat er een eigen bijdrage van 220 euro bovenop het eigen risico van om en nabij de 200 euro is haken de meesten die hulp nodig hebben wel af. Topregering