Bokt-ondernemers deel 5: Bezigheden, tips en ideeën

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

irritantje

Re: Bokt-ondernemers deel 5: Bezigheden, tips en ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 07:49

joyce2 wat ontzettend gaaf!!!!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 10:22

Joyce op TV! Toe maar! leuk zeg, het zit even lekker mee, toppie!

JolandaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 10:57

joyce2 schreef:
Vers van de pers!!!! Fuzzylicious komt 1 april misschien in de uitzending bij Life4You van Carlo & Irene....

Wow, dat is mooie reclame!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 11:20

Wow wat cool joyce!

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 12:03

Wat een geweldige kans, Joyce! Dat zou pas goede reclame zijn!!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 12:27

Ik had gister de stoute schoenen aangetrokken en gelijk even een mailtje naar de plaatselijke suffertjes gestuurd. Dat het toch wel heel uniek was dat een startende onderneemster uit Amersfoort voor zoiets benaderd werd :D Nou, vandaag ging de telefoon, het was de krant! Het leek ze helemaal leuk om er wat over te schrijven, maar omdat ik een bedrijf ben, moet ik dan ook verplicht een advertentie in de krant zetten. Naaah, dat doen we dus even niet he ;) Ja zegt dat vrouwtje "Maar dit is echt een geweldige manier om jezelf bekend te maken bij het grote publiek" Dus ik zeg: "Nou, ik denk dat nationale televisie een mooiere kans is dan een advertentie in de plaatselijke krant. Maar ik zal het in mijn achterhoofd houden voor in de toekomst!"

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 21:24

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 21:35

Als ze mijn producten gaan gebruiken (waarvan ik op dit moment 99% zeker weet dat het gaat gebeuren), dan is de aflevering ook terug te zien op internet en die zal ik hier uiteraard ook even doorgeven ;) Als het zondag allemaal zo gaat zoals vanmiddag besproken is, gaat het waarschijnlijk hi-la-risch worden! Er komt hoogstwaarschijnlijk een bekende Nederlander met haar hond langs en die gaat dan ook een van mijn producten testen.... Maarja, binnen 24 uur tijd zijn er al zoveel kleine dingetjes veranderd, het kan maar zo zijn dat er morgen weer iets verandert ;)

Ik ga trouwens gelijk even stemmen Mallootje!

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 21:38

Oew ik ben erg benieuwd dan Joyce, dat gaat echt een megaboost voor je bedrijf zijn denk ik!

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 22:48

Klinkt super!
Ben écht benieuwd naar de uitzending :D

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 23:48

Hier nog een nieuwsgierige.

Lovepaints

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 10:20

Leuk Joyce, ben ook benieuwd.
Ik heb eindelijk een werkende diepvries voor het hondenvoer dus kan actief gaan adverteren.
Iedereen een fijne succesvolle dag.

Susanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 20:03

@Joyce, denk je er wel aan dat dit weekend de klok vooruit moet, dat je niet een uur te laat in de studio bent ;-)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 21:43

Whaha nee dat gaat me niet gebeuren! De show is gelukkig pas eind van de middag, ik zou er huiveriger voor zijn als ik me 's ochtends vroeg ergens had moeten melden... K heb het een paar jaar geleden wel met een fotoshoot gehad, voor het slapen gaan m'n mobiel etc. goed gezet, maar blijkbaar gooide hij de boel uit zichzelf ook al om. Was ik dus een uur te vroeg vertrokken... Ik hoorde op de radio hoe laat het was en ben toen weer naar huis gegaan, om daar nog maar even een kopje thee te drinken, haha.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 18:43

Stukje op tv kwam net, wie heeft het ook gezien?

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 18:50

ik heb het niet gezien, Hoe was het?!

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 18:56

Ik heb het ook gezien. Leuk hoor. En ze kwam zelf ook nog even in beeld. En op de site van het programma staan de artikelen ook met verwijzing naar de site van Joyce.

Als je versterking nodig hebt om alle bestellingen te verwerken, dan hoor ik het wel van je Joyce. Peter of ik komt dan wel even helpen. :D

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 19:02

Ik heb Joyce zelf niet in beeld gezien. Jammer dat de honden niet helemaal meewerkten en daardoor het item een beetje afgeraffeld werd naar mijn idee, maar alsnog goede, gratis reclame met een groot publiek!

B_r_e_n

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 19:27

ik kom net pas thuis, jammer genoeg gemist...!

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 20:10

Ik heb het gemist, balen!! Maar ga het van de week zeker terugkijken en anders de herhaling op zaterdag! Hoe is het gegaan?

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-12 20:35

Ik vind het sowieso een rommelig programma sjors dus ik kijk nooit.
Deze keer ook niet want ik was niet thuis, had anders zeker even gekeken.
Misschien dat ik het nog ergens kan terug zien.

Wel leuk zoiets. Ik ben ook absoluut benieuwd of het je bezoekersaantallen en daarmee ook je bestellingen omhoog heeft mogen wippen. Zou toch wel super zijn.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 13:25

Ik zit eindelijk ff rustig om verslag uit te brengen ;)

We hebben gister echt een super leuke dag gehad! We stonden in de rij om naar binnen te gaan, maar toen we aan iemand van de redactie aangaven dat we van de "honden gadgets" waren, werden we gelijk via een andere deur mee naar binnen genomen. Daar werden de gadgets van ons overgenomen en mochten we ons aanmelden voor onze stoelnummers. Nou, daar werd ik eigenlijk niet zo blij van, want ze hadden ons op de voorste rij geplaatst... Lekker makkelijk voor het geval Carlo en Irene misschien wat zouden willen vragen. Daarna werden we mee naar binnen genomen en de studio bleek echt veeeeeeeeeeeel kleiner te zijn dan ik dacht. Rudolf stond al te koken en die kwam even kletsen met mensen die dat leuk vonden. Daarna kwamen Carlo en Irene binnen, mocht je ook gewoon dingen aan vragen als je wou, maar daar had ik geen behoefte aan hoor ;)

Toen kwam op een gegeven moment het stuk met de gadgets, ze hadden daar de stichting voor gevraagd waar Koningin Beatrix was komen helpen met honden wassen. In eerste instantie wilden ze dat die hond alleen met m'n gadgets rond zou lopen, maar die vrouw had gezegd: Daar kom ik niet voor, dan wil ik ook de stichting promoten! (en terecht natuurlijk) Voor de show had ze al even met m'n spulletjes geoefend en dat ging wel redelijk. Alleen tijdens de uitzending zaten er opeens 4 camera's om die honden heen, die ook elke keer op die honden afliepen als ze net de spulletjes wilden pakken, dus die dieren dachten "bekijk het maar"! haha Carlo liep ze ook de hele tijd aan te moedigen, maar die honden zijn gewend om een taak uit te voeren en daar dan een beloning voor te krijgen, dus ze snapten er helemaal niets meer van. Wel jammer, omdat mn spullen dus niet in beeld kwamen zoals ik het graag wilde. Aan de andere kant, ik vond het wel hilarisch dat Carlo en Irene ze zelf in hun mond stopte (terwijl die honden ze daarvoor dus nog in hun bek hadden gehad) en het is mooie gratis reclame! Voor hetzelfde geld hadden ze het gadget item laten vervallen en was het helemaal niet op tv gekomen.

Na afloop van de show heb ik nog even met die vrouw van de stichting staan praten en haar de gadgets meegegeven die ze in de show hadden gebruikt. Zij zou daar dan een leuke foto van maken, die ze zelf ook online gaat plaatsen met een link naar mijn webshop erbij en ik zou dan ook wat aandacht gaan geven aan de stichting. Zo helpen we elkaar weer, dus dat is heel leuk!

Ik kreeg van de redactie ook gelijk netjes de gadgets terug die ze niet gebruikt hadden en zowel wij, als mijn ouders kregen een uitrij kaart, dus we hadden een geheel verzorgd dagje uit! Thuis zijn we gelijk de uitzending terug gaan kijken en we komen echt heeeeel vaak in beeld.... Ik dacht gelijk, jeetje, ik had toch beter even mijn pony met de krultang kunnen bewerken :D

Edit: Hier nog even de link, op ongeveer 50 minuten komen de gadgets http://www.rtl.nl/xl/#/u/dfee90ed-1c1b- ... 7d44697985

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 19:47

Hopelijk brengt het ceel nieuwe klanten!! Al iets gehoord over de dealer in Amerika?

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 20:29

Leuk hoor, ben benieuwd naar het effect.

Ik ben ook nog denkend aan hoe de promotie aan te pakken, ik verkoop natuurlijk geen product maar lever een dienst.....
Heb me net overigens opgegeven voor het laaste deel voor sportmassage, hoop ik september examen te kunnen doen.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 20:36

@Kaisa: Een spoedbestelling was niet mogelijk, dat zou ruim €200,- kosten en kosten op zich nemen hadden ze helaas geen interesse in. Heb nu gezegd dat ze er dan maar een gewone bestelling van moeten maken, maar heb al sinds donderdag middag niets meer gehoord uit Amerika. Vrijdag heb ik nog een reminder gestuurd en vanmiddag heb ik ook weer een mail gestuurd, maar dan met mijn privé mailadres, voor het geval er ergens een kink in de kabel zou zitten. T werkt echt op mijn zenuwen, want m'n bestelling had al onderweg kunnen zijn en ik snap niet waarom ze nu opeens niet meer reageren (normaal gesproken reageren ze super snel). Maar wellicht hebben ze een lang weekend ofzo.