Citaat:
Cowgirl, succes met die selectiedag! Wat volgt er na die dag, mocht je door de selectie komen?
IK hoop een contract tekenen.
Ik heb al die 2 jaar niet zoveel contact gehad met het UWV. Er werd netjes betaald. Ben alleen 1x vergeten een kleine inkomst door te geven....kreeg ik 50 euro boete. Nou ja jammer dan. Ze zijn wel streng en dat is wel terecht, genoeg lui die er echt een potje van maken.
Verder doe ik ook alles via internet. En ja ook ik had NOOIT verwacht dat het zo lang zou duren. Ik heb al eerder 2 lange periodes thuis gezeten ivm ziekte. Sinds 2005 heb ik maar 3,5 jaar gewerkt en dat ook nog met lange tussen poses. Het eerste jaar was ik nog wel positief maar toen ik verplicht moest stoppen met de baan(ivm rug) die ik ALTIJD al had willen hebben is het achteraf gezien toch wel minder geworden en uiteindelijk liep het helemaal uit de hand.
Kan mijn tijd nu wel enigzins besteden op stal waar ik nu help, maar ik vind de weekenden echt vreselijk het voelt gewoon niet als weekend. Blij als morgen ochtend de wekker weer gaat.
Oja...CWI....wat is dat? Oja die instantie die jou vacatures moet toesturen. Die instantie die toch wel heeft genoteerd dat ik rug patient ben maar even goed vacatures voor stalmedewerker stuurt...zo ook die geweldige reintegratie coach die ik via LBU had. Kwam ook doodleuk met een vacature voor stalmedewerker aan.
Die kon ook zo lekker praten dat ik er depressief van werd en uiteindelijk weer in de ziektewet kwam en nu dus weer werkeloos thuis zit en op mijn spaargeld(waar ik dus letterlijk mijn rug voor heb verknald) moet teren. Als die *banketstaaf* gewoon mijn LBU contract nog 3 maanden had verlengt had ik nog een beetje inkomen gehad, het gevoel te hebben van nuttig zijn en dan had ik niet volgende week of de week erna naar het gemeente huis gemoeten voor bijstand
Voor alle duidelijkheid naar julllie toe....ja ik help op stal, maar kan dit volledig voor mijzelf invullen in wat ik doe en wat ik kan. Ik hoef bij een baas niet te zeggen dat ik vandaag niet kan mesten