Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Altijd wat mee. Heb ik keurig doorgegeven dat ik 8 uur pw werk, hebben ze de 1e maand rekening mee gehouden met de WW maar de 2e maand volledig WW gekregen. Gebeld, oh ja, zijn we vergeten. Kan ik weer geld terugstorten of laten verreken met de volgende maand. Geven ze ook nog eens een verkeerd bedrag door (blijkt dat ik meer terug moet betalen dan ik aan de telefoon te horen kreeg).
Citaat:Cowgirl, succes met die selectiedag! Wat volgt er na die dag, mocht je door de selectie komen?
Die kon ook zo lekker praten dat ik er depressief van werd en uiteindelijk weer in de ziektewet kwam en nu dus weer werkeloos thuis zit en op mijn spaargeld(waar ik dus letterlijk mijn rug voor heb verknald) moet teren. Als die *banketstaaf* gewoon mijn LBU contract nog 3 maanden had verlengt had ik nog een beetje inkomen gehad, het gevoel te hebben van nuttig zijn en dan had ik niet volgende week of de week erna naar het gemeente huis gemoeten voor bijstand
heb me gewoon weer netjes aangekleed alleen nu geen pumps maar mijn nieuwe sportieve laarzen aan. Zou geen peobleem zijn toch? Ze zijn wel gewoon netjes.
wel netjes