Gefeliciteerd. Wel jammer dat de opleiding niet helemaal aansloot bij het examen, maar net wat je zegt geslaagd is geslaagd. En na BKB en BKC heb je nog FA, PA KPC en BE om het diploma PDB te halen.
Ik moet zelf 11 en 12 juni voor het dagexamen en 18 en 19 juni voor het avond examen van BE en KPC.
Gefeliciteerd Dobel, wel balen dat er dan zoveel verschil zit tussen hoe je het geleerd hebben en het examen zelf. Maar je cijfer staat dadelijk toch niet op je diploma, daar vraagt verder niemand naar.
@ zamzam...jij moet dus ook nog beide dagen, dat is dan ook best pittig. Ik hoef alleen maar de woensdagen en dan 2 achter elkaar. Had vandaag idd ook de examenoproep. Afgelopen weekend een oefenexamen gemaakt, voor beide zonder heel goed te leren een 6 berekend. Van het weekend nog maar een paar maken dan dinsdag in de laatste les nog ff vragen stellen.
Nou twee achter elkaar doen op 1 dag vind ik ook best wel pittig hoor.
Ik moet nog even goed leren en oude examens oefenen. Ik heb gewoon alle formules nog niet in mijn hoofd en dat is vooral voor BE heel belangrijk. Dus ik hoop dat ik door veel examens te doen alles toch nog in mijn hoofd gestamd krijg.
Ja idd, sommige doen er 1 per keer, maar je kan er ook 2 tegelijk doen. Als ik het goed heb heeft zamzam in januari er ook 2 gedaan, dus juni moeten wij de laatste 2 modules en zijn dan hopelijk klaar.
Puera
Geplaatst: 30-05-13 09:43
Dobel, heb je ook oude examens geoefend? Dit is een goede training voor het examen. Je kunt deze vinden op de site van de Associatie.
Hier ook de oproep voor het avondexamen binnen, helaas weer in dezelfde piep sportzaal als de vorige keer maar goed. Heb het weekend flink oefenexamens gemaakt. Nog geen onvoldoende gehad, maar vind het toch best pittig. Morgen de laatste les dus nog ff wat vragen stellen en dan nog flink oefenen aankomende week. Hoe is het bij de rest?
Zal ik eerlijk zijn.. het is nog steeds druk met fulltime baan en drie horses, maar kan het allemaal niet missen. Ongelooflijk hoe ik dat heb volgehouden die 3 jaar studeren erbij haha!
Maar wel elke avond in het weekend op de bank luieren ipv studeren op de zaterdagavonden tot 23 uur! Lukt het bij jullie allemaal?
Ik doe PDB omdat het aansluit op mijn werk en omdat mijn werkgever graag heeft dat ik zelfs MBA heb. Ik werk als Technisch Administratief Medewerkster bij het Landbouw Economisch Instituut.
oke leuk werk lijkt me ! Word ook betaald door je werkgever dan? dat is helemaal ideaal. Als je MBA hebt ben je dan echt officieel administratief medewerkster volgens diploma?
pffff ook hier nog flink oefenen. BE zit er wel aardig in daar heb ik wel een goed gevoel over zolang als je de formules maar weet dan kom je volgens mij wel een heel eind. KPC is een ander verhaal daar moet ik nog even flink mijn best voor doen. Nog een paar dagen en dan beginnen de examens al.
Vandaag heerlijk buiten zitten leren. Riep eerder heel hard dat ik PA moeilijk vond, maar met de oefentoetsen gaat dit eigenlijk wel goed. BE gaat opzich ook goed alleen de formules om interest te berekenen vind ik heel moeilijk. Volgens mijn leraar geven ze die er tegenwoordig bij, dat hoop ik echt.
Zamzam... Succes morgen met kpc! Ben je er klaar voor?
zamzam
Geplaatst: 10-06-13 22:31
Dank je wel. Nee eigenlijk niet, maar ja ik moet toch dus we gaan gewoon ons best doen en dan nog een weekje oefenen voor de avond examens volgende week.En een 5.5 is genoeg om te slagen.
Het examen was wel te doen. Ik heb in ieder geval (op 1 vraag na) alles ingevuld. Dus ik hoop dat ik het examen redelijk gemaakt heb. Volgende week staan de uitwerkingen op internet dus dan weet ik hopelijk al wat meer.
Van de avondexamens ja, die wilde ze toen eigenlijk nog niet plaatsen, maar hebben we even heel vriendelijk gebeld, dat wij ook gewoon op tijd op ons examen moeten zijn dus hun ook gewoon op tijd moeten zijn. Die van kpc stond toen maandagavond rond 10 uur erop meen ik. Heb hem toen een dag van tevoren na kunnen kijken volgens mij. Dus op goede hoop.
zamzam
Geplaatst: 11-06-13 21:58
Nou laten we hopen dat ze er deze keer dan ook vroeg op staan. Je gaat toch iets relaxter na het examen toe als je weet dat je geslaagd bent.
En wat vond je ervan zamzam? PA vond ik goed te doen, tenminste alles zo in kunnen vullen. BE had ik iets meer moeite mee, maar ben ook snotverkouden en daardoor had ik bij BE last van benauwdheid, dus dat werkt ook niet mee. Vraag 13 en 16 vond ik erg moeilijk, zal ik ook wel fout hebben. Van de rest hoop ik dat ik het goed heb gedaan.