joyce2 schreef:Ik zit even een beetje te dubben over mn facturen, wellicht kunnen jullie met me mee denken.
Normaal gesproken bestellen mensen wat in de shop en dan wordt er automatisch een factuur met een factuurnummer en klantnummer aangemaakt. Maarrr, ik heb nu bijvoorbeeld 4 bestellingen lopen voor klanten, met producten die ik speciaal voor hun besteld heb. Daarom moet ik dus een losse factuur maken, maar daar komt dus het probleem om de hoek zetten. Ik kan dat geen opvolgend factuurnummer geven, omdat mijn webshop automatisch dat nummer zal gebruiken bij de eerstvolgende klant. De enige optie die ik nu zelf kan bedenken is om toch de producten (beknopt, zonder foto's) toe te voegen aan de shop, zodat ik gewoon een nette factuur krijg, maar het zou toch makkelijker moeten kunnen?
Je zou ook het eerst volgende nummer van je webshop kunnen gebruiken en er dan een B (van bestelling) achter zetten? Dan kan je ook makkelijk terug zien wat je speciaal hebt besteld en loopt het factuurnummer toch een soort op.