dressagelady schreef:xSwanHeart schreef:Mensen, ik word gestoord van mijn kamerjacht!
Ik word werkelijk nooit uitgenodigd om te hospiteren, omdat ik nog niet lang genoeg ingeschreven sta. (Inmiddels een half jaar.) Ik baal echt als een stekker, want ik wil zoooooo graag een kamer!
Reageer je wel gewoon via Kamernet? Ik ook nergens ingeschreven gestaan hoor, geen SSH ofzo .. daar kun je wel zeker 1,5 jaar op wachten! En dan is het nog maar de vraag of je gekozen wordt. Gewoon iedere dag op alle nieuwe kamers reageren. Als de kamer er al een aantal dagen op staat heeft het geen nut meer, meestal worden de mensen die de eerste dag reageren uitgenodigd!
Kamernet is allemaal zo ontzettend duur! Ik betaal liever geen 450 euro voor 8 vierkante meter...
Daarnaast zijn ze bijna overal op zoek naar mensen ouder dan 20, en daar val ik helaas niet onder

Ik sta nu wel weer hoog in de lijst bij een aantal SSH kamers, dus hoop dat ik daar door kom. Maar dat zal wel niet. Ik word er echt een beetje moedeloos van hoor...