Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XoNo schreef:Iemand enig idee wat het omzetten naar borduurpatroon van een logo in de regel kost?
ik heb net een offerte opgevraagd en het borduurklaar maken van mijn logo moet 40 euries kosten bij diegene. Is dit normaal?Ik vind het best wel veel geld...heb geen idee wat voor werk erin zit natuurlijk, dus wellicht is het volkomen terecht, maar even informeren is nooit verkeerd.
XoNo schreef:Dankje 11A!!! Dan valt 40 euries enorm meehet is dat jij je borduurpatroon dus al hebt, anders had ik je wel ff een linkje gegeven
Overigens kost het borduren (heb aangegeven het logo ongeveer 25-30cm breed op de achterzijde van een bodywarmer te willen hebben) rond de 10 euro. Dat leek mij dan wel weer ernstig goedkoop. Ze kon me geen exacte prijs geven zonder borduurkaart.
11AFotograaf schreef:Maar dan moet je ook de producten bij hun kopen? Zonder dat je het eerst kan aanpassen?
Yucca schreef:Heb je ook een betalingstermijn van 14 dagen? 2 a 3 maanden vind ik echt onbeschoft lang hoor, mag niet hopen dat het bij mij zo lang duurt voor deze werkgever, want wellicht is ie dan al failliet
Welke acties onderneem je? Of wacht je gewoon af?