Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
MelanieB schreef:Ik ben inderdaad nog niet gaan googlen. Ik vlieg trouwens 2 juni!Desolate schreef:Gaaf Ilse, gefeliciteerd!
Ah Melanie, ik weet echt vrij weinig over Texas. Hoe slecht, hihi.
Trouwens, zag ik nou dat je naar Almelo komt?!
Haha komt vanzelf!![]()
Niet googlen want daar krijg je alleen maar ander beeld vanlekker afwachten en vragen of je hostfamily wat fotos stuurt ofzo!
Ja klopt haha, met Bonny het ruiterdagen weekend
. Ik heb in het jaar 2008/2009 een jaar high school gedaan. Ik zat in Idaho, op Castleford High School. Een GEWELDIGE ervaring! Zou het zo over kunnen doen! Ik was 16 en wel een beetje jong, maar heb heel veel plezier gehad daar. Ik ging met de organisatie EF, heel fijn geregeld alles. Ik ging ook mee met het Culture and Language Camp, en heb daar vrienden gemaakt die ik nog steeds spreek. Ook heel leuk dus! Als iemand vragen heeft of verhalen wilt horen, vraag maar!
Maarja die weten heel niet dat ik al thuis ben 
wel lief, straks er eens voor zitten en even terug mailen of ze ff skypen.

Kwam me zo bekend voor :p
Leuk 

En ik zou zeker even langs Berkeley en the University of California rijden, gewoon om over Telegraph Avenue te wandelen.

yay 

Desolate schreef:Karin, denk je dat je in mijn koffer past?![]()
Melanie, hoe reageerden ze er op toen jij naar huis ging?
Hannah, waar blijven de foto's! Je maakt me nieuwsgierig!
ze begrijpten het ook volkomen (of bedoel je de organisatie?).

en ik skype af en toe met vriendin die komt misschien deze zomer naar NL
MelanieB schreef:Nee, nog steeds geen spijt van gehad
Ja, sprak gister nog mn hostsister en wat klasgenootjesen ik skype af en toe met vriendin die komt misschien deze zomer naar NL

Hoe is het weer nu daar?
)
Wat een foto's!! 
knabbelgirl schreef:Lightielight, hoe gaat het met Lieneke? Last gehad van de aardbeving?