Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kay27

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 20:11

DendroFleur schreef:
Ik denk dat ze twee keuzes heeft, alles terugbetalen en niets leveren of het door een ander af laten maken en wat het meer zou gaan kosten moet zij bijbetalen.

Precies. In de bouwwereld is het heel normaal dat als een bedrijf iets niet kan (bijv. door te weinig capaciteit, of niet de benodigde machines/kennis/mankracht in huis) dat de opdracht dan uitbesteed wordt. Je blijft zelf dan nog verantwoordelijk voor het werk, maar je laat het door iemand anders maken. En dat je daar minder winst mee maakt dan door het zelf te maken is natuurlijk duidelijk. :)

@ Hilda: naam hier openlijk publiceren lijkt me niet nodig. Als je een webdesigner in gedachte hebt zou je kunnen pb'en naar MDH...

11AFotograaf

Re: Bokt-ondernemers; wie nog meer? Tips & Ideeën!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 20:44

Ik vind het gewoon helemaal krom! Een winkel gaat toch ook niet zeggen nadat je een product hebt gekocht van "Oh, het is niet goed, dat moet ik terugnemen." Zonder je je geld terug te geven of een ander artikel!
Wat betaald wordt wordt geleverd, punt uit! Op het moment dat jij er voor betaald is het jouw eigendom! Anders wordt stelen wel voort heel legaal!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 20:48

DendroFleur schreef:
Ik denk dat ze twee keuzes heeft, alles terugbetalen en niets leveren of het door een ander af laten maken en wat het meer zou gaan kosten moet zij bijbetalen.

dat weet ik haast wel zeker ;)

ik ben niet zo van een naam openlijk neer zetten...
als je een webdesinger zoekt kun je mij pben :j

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 21:12

Als ze niet toekomt aan jouw wensen zou ik niet aarzelen en wel haar naam openbaar maken en haar daar ook over inlichten dat je mede ondernemers voor haar zult waarschuwen.

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 21:23

Hmzzz, mijn post is kennelijk niet aangekomen bij Bokt....

Kennelijk heb ik MDH haar post verkeerd begrepen en jullie ook die van mij, helaas een onderdeel van communicatie via het internet.

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 10:19

Ik kwam net dit e-book tegen en ik denk dat dit wel voor meer mensen interessant is!! http://getclientsnow.nl/ebookintropagin ... rijgt.html

Toch wel makkelijk om Tweetdeck weer open te hebben staan en het een beetje in de gaten te houden!!!

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 10:28

Jeetje mensen, wat veel gekletst, ik lees het wellicht in de loop van de dag even door! MAar ik wens iedereen een gezond en goed 2011, dat we maar veel mogen omzetten en happy zijn met onze bedrijven!

Ik ga op mijn eerste 'vrije' dag meteen aan het werk: ik heb een aanvraag voor een bruidsreportage, dus die mail ga ik even beantwoorden.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 10:33

Hmm als ik op je link klik zegt ie "page not found"

Volgens mij gaat het de goede kant op met mn site, ik kreeg een sms van mn web-mannetje dat ik me moest gaan aanmelden voor iDeal bij mn bank. Alleen ik had aangegeven dat ik iDeal via Mollie wil, want via de bank is me nu gewoon nog te duur, dus even kijken wat ie daar van vind. Opzich maakt het niet uit toch of je het nou via Mollie, via ING of via wat dan ook afsluit?

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 10:42

Maakt iemand van jullie gebruik van www.multisafepay.nl ? Ik ben zeer onbeschoft behandeld door hen en ben benieuwd of er meer klachten zijn.

Ik ga mij ook maar eens verdiepen in dat twitteren. Eerlijk gezegd was ik absoluut niet overtuigd van dat social media ( stond laatst ook wat over in een webwinkel blad) maar ik wordt al steeds enthousiaster :-P door alle berichten hier.

Pff, eerste werkdag valt trouwens nog niet echt mee.... :D

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 10:55

joyce2 schreef:
Hmm als ik op je link klik zegt ie "page not found"

Ja, ik zag ook net nadat ik het hier heb gepost dat ze hem van haar website af ging halen.
Ik zie trouwens dat er iets mis is gegaan met de link! Het moet zijn: http://getclientsnow.nl/ebookintropagin ... rijgt.html
Dan doet ie het wel!

@Yucca: Veel succes met je aanvraag! Hopelijk kun je hem binnenhalen!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 11:22

ik heb een mailtje terug :D

ze heeft mijn geld per direct terug gestort...
nou, daar ben ik blij om <3
daarna heb ik ook meteen de samenwerking beeindigd, aangezien het haar toch niet lukt, en ik niet van plan ben met zo'n onbetrouwbaar iemand samen te werken :n

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 11:37

Gelukkig dat ze toch tot haar positieven is gekomen!!! Succes met het afmaken van je website!!

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 11:58

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 12:05

Gelukkig maar hee, pfoe. Ik ben ook opzoek naar een webdesinger, zou graag willen weten wie ze is!

kay27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 12:30

Super MDH, dat is iig goed geregeld. Hopelijkt gaat het nu voorspoedig met je site.

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 12:54

M_D_H schreef:
ik heb een mailtje terug :D

ze heeft mijn geld per direct terug gestort...
nou, daar ben ik blij om <3
daarna heb ik ook meteen de samenwerking beeindigd, aangezien het haar toch niet lukt, en ik niet van plan ben met zo'n onbetrouwbaar iemand samen te werken :n

Gelukkig! nu hoeven er geen juridische stappen te worden ondernomen. Nu op zoek naar een betrouwbare die je site helemaal naar je zin kan maken :D

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 13:44

Gelukkig goed afgelopen nu dus MDH!

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 13:44

MDH: heb je het geld al echt op je rekening staan? En wat ze al af had, krijg je dat van haar? Zo niet, dan wel even goed op papier zetten dat ze dat straks niet voor een ander gaat gebruiken.

Joyce, ik heb het ook via Mollie. Maar er zijn ook diverse andere organisaties. Kijk even goed rond, het kan ook nog wel wat schelen qua geld. Ik zit er ook naar te kijken om over te gaan. Maar moet me er nog even in verdiepen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 13:58

Paan schreef:
MDH: heb je het geld al echt op je rekening staan? En wat ze al af had, krijg je dat van haar? Zo niet, dan wel even goed op papier zetten dat ze dat straks niet voor een ander gaat gebruiken.

Waarom niet? Betalen is leveren, niks betalen is niks krijgen, geld terug krijgen is niks gebruiken.

Bij foto's werkt 't ook zo dat de foto's mijn eigendom blijven en dat ik klanten toestemming (een licentie) geef om deze te mogen gebruiken. Hoewel ik daar voorzichtig mee om ga, mag ik in feite de foto's ook doorverkopen. Exclusiviteit voor de opdrachtgever kan best, maar dat kost (flink meer) geld.

Als de bouwer in kwestie de code kan hergebruiken moet ze dat vooral niet laten lijkt me.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:14

MDH, gelukkig dat het goed is afgelopen :-)

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:22

Als iemand PR doet voor een bedrijf, kan diegene dan ook goed teksten schrijven?

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:24

Ik zou denken van wel ja.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:25

Nouks schreef:
Paan schreef:

Waarom niet? Betalen is leveren, niks betalen is niks krijgen, geld terug krijgen is niks gebruiken.

Bij foto's werkt 't ook zo dat de foto's mijn eigendom blijven en dat ik klanten toestemming (een licentie) geef om deze te mogen gebruiken. Hoewel ik daar voorzichtig mee om ga, mag ik in feite de foto's ook doorverkopen. Exclusiviteit voor de opdrachtgever kan best, maar dat kost (flink meer) geld.

Als de bouwer in kwestie de code kan hergebruiken moet ze dat vooral niet laten lijkt me.

dat is zo, maar de achtergrond etc zijn gewoon mijn fotos, dus daar heb ik ook in mijn brief van geeist dat ze die nooit maar dan ook nooit zou gebruiken voor een ander...
als ik er achter komt dat dat wel is gebeurd worden er als nog juridische stappen ondernomen ;)

ja, het geld staat ook al op mijn rekening...
ben wel blij met dat het zo afloopt, er valt behoorlijk wat spanning nu van me af...

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:26

Navanja schreef:
Als iemand PR doet voor een bedrijf, kan diegene dan ook goed teksten schrijven?

denk het wel ja :j

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-11 14:29

@MDH: Dat snap ik! Was ook geen fijne situatie en dat het opgelost is zonder dat er juridische stappen ondernomen hoefde te worden is ook heel fijn! Zou voor jullie allebei geen prettige situatie zijn...
Maar ja, als het moet dan moet het maar!