Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flowerpull schreef:Ja idd.. Nou ik heb wel al een paar jurken geprobeerd, maar ik ben niet echt megadun ofzo, en die galajurken zitten over het algemeen wel vrij strak, en dan zie je echt supergoed je buik zittenDus ik moet eentje vinden die mooi afkleed en het een beetje verhuld, maar die zijn niet te vinden op de een of andere manier?
Chris schreef:Flowerpull schreef:Ja idd.. Nou ik heb wel al een paar jurken geprobeerd, maar ik ben niet echt megadun ofzo, en die galajurken zitten over het algemeen wel vrij strak, en dan zie je echt supergoed je buik zittenDus ik moet eentje vinden die mooi afkleed en het een beetje verhuld, maar die zijn niet te vinden op de een of andere manier?
Dan moet je een jurk nemen met een strakke taille en die dan naar beneden uitlooptDat is mooi.
Nueve schreef:Syllabus heeft aaaaaaaaaaaaaltijd gelijk.
Ja zo'n pilot. God hee wij zijn daar zo paasei hard mee genaaid. Mijn aantekeningen zijn nog meer blaadjes dan de modules bij elkaar, daar staat echt geen ene reet in. Papa heeft scheikunde en wiskunde gestudeerd en ziet er gewoon allemaal fouten in.. Echt niet lijp.