Ik zit te twijfelen of ik nu nog wat aan geschiedenis ga doen, of dat ik het morgen maar doe. Maar alles wat ik nu doe hoef ik morgen niet te doen. Lastig.
WOWWWW hallo zijn jullie wel wijs? 27 + 16 pagina's gekletst in de tijd dat ik even ging hockeyen! Wel heel sweet dat jullie mijn naam er tussen hebben gezet terwijl ik er niet eens was, thanks ladies!
Als we deze ook even snel volkleppen dan kan bij de volgende ook mijn foto ertussen (als jullie dat wel willen ) Maar leuke opening!
Ik ga nu slapen, ik lees morgen even wat bij maar ik ben nu een beetje dooood. Maar in ieder geval de mensen die morgen een examen hebben (zijn die er?): SUCCES!
Flowerpull
Geplaatst: 19-05-10 23:10
Sander_ schreef:
Haha, ik word omringd door lollige foto's en sta er zelf op als zo'n zuurpruim. Maar het was een officiële pasfoto hè?
Maaakt niet uit joh je bent de enige man dus tsja je bent sowieso natuurlijk al top!
Nou nou wat een drukte hier. Sorry horr maar dit houdt ik niet bij. Nou mijn ounten voor natuurkunde dit jaar behaald. Een 3,3 een 3,4 en een 4,?
Phylos
Geplaatst: 19-05-10 23:13
Oei dat is inderdaad niet heel erg hoog yvonne. Wat moet je halen voor het examen? Ik had gelukkig in de 2e keer 5e het licht gezien bij natuurkunde, is nu mijn 1 na beste vak. Jammer genoeg is het kwartje bij scheikunde nooit helemaal gevallen, maar dankzij de PO's sta ik toch nog een 6,5
Hallo allemaal! Ik kan niet eens een dagje onbereikbaar zijn of jullie hebben al een nieuw topic. Het laatste dat ik weet waren jullie op pagina 70 ofzo Wie zijn alle nieuwe mensen?
Hoe meer zielen, hoe meer geklets, hoe meer gezellighed, hoe meer vreugd