Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miriam91 schreef:Ik ben ook al aan het leren. Vandaag duitse 3 teksten met m'n moeder gedaan, had maar 1 foutZit nu aan natuurkunde elektromagnetisme
![]()
Heb vanmiddag een planning gemaakt. Ik wil al die oefeningen op onderwerp aan het begin van de examenbundel voor elk vak begin volgende week hebben gemaakt. Dan heb ik nog ruim een week om echt examens te gaan oefenen. En ik doe om de dag engelse teksten met m'n vader en duitse teksten met m'n moeder. Werkt goed moet ik zeggen
Miriam91 schreef:Ik ben ook al aan het leren. Vandaag duitse 3 teksten met m'n moeder gedaan, had maar 1 foutZit nu aan natuurkunde elektromagnetisme
![]()
Heb vanmiddag een planning gemaakt. Ik wil al die oefeningen op onderwerp aan het begin van de examenbundel voor elk vak begin volgende week hebben gemaakt. Dan heb ik nog ruim een week om echt examens te gaan oefenen. En ik doe om de dag engelse teksten met m'n vader en duitse teksten met m'n moeder. Werkt goed moet ik zeggen
Nueve schreef:Miriam91 schreef:Ik ben ook al aan het leren. Vandaag duitse 3 teksten met m'n moeder gedaan, had maar 1 foutZit nu aan natuurkunde elektromagnetisme
![]()
Ohh hier dikke haat aan elektromagnetisme.
Lucifer123 schreef:Nueve schreef:Ohh hier dikke haat aan elektromagnetisme.
Ja supervaag ik heb dus alles geleerd met de rechterhandregel, nu heb ik een samengevat boekje gekocht en daar beginnen ze over de linkerhandregel
Phylos schreef:Miriam91 schreef:Ik ben ook al aan het leren. Vandaag duitse 3 teksten met m'n moeder gedaan, had maar 1 foutZit nu aan natuurkunde elektromagnetisme
![]()
Dit snap ik niet helemaal, waar kun je dat nou vinden? In de samengevatbundel of echt alleen in de examenbundels?
Ik vind het wel lastig hoor om te plannen, weet ook niet heel goed wat ik allemaal kan doen. Nou ja we zien wel
Lucifer123 schreef:Huuhh die heb ik nooit geleerd
Ook de lorentzkracht doe ik met de rechterhandregel.
Ik heb nog samenvattingen op de computerstaan voor de geintresseerden.