dat was trouwens een gemene strikvraag, heb jij wel eens een enkelbladige schaar gezien

O, ik hoop maar dat ik geslaagd ben, dan ben ik eindelijk helemaal klaar en kan ik beginnen!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Remy schreef:volgens mij was dat gewoon een dubbelbladige effileerschaar (keuze A)
dat was trouwens een gemene strikvraag, heb jij wel eens een enkelbladige schaar gezien
O, ik hoop maar dat ik geslaagd ben, dan ben ik eindelijk helemaal klaar en kan ik beginnen!
en micro en fijne tanden leek me logisch... 

.
Remy schreef:moonsparkle: wanneer ga jij je praktijkexamen doen?
Ik vond het wel leuk vandaag om bepaalde mensen weer te zien en te horen hoe het gegaan was.
Het was trouwens een shi tzu, hopelijk heb je die goed? Ik ging de mist in met de manchester terrier (had duitse jachtterrier gekozen)
Ik ga in april op examen en december proef examen chaatje16 schreef:hoi hoi
Ik ben dit jaar begonnen, vind het erg leuk maar ook erg spannend!!
Ben al opzoek naar examen honden en onder andere een grote poedel.
Helaas zijn die er weinig..![]()
Heel veel succes !!
apple01 schreef:Hallo,
Ik wilde me even melden. Ik wil namelijk ook graag de opleiding hondentrimmen doen. Gewoon uit interesse. Ik heb een eigen hondenkennel. En dan wil ik het ook zo goed mogelijk doen. Ik dacht erover om het in Spijkenisse te gaan doen. Iemand ervaring? Waarom lopen jullie zo lang stage? Je hoeft toch maar per opleiding vercshillende minimaal 60-80 dagen stage te lopen?
doom schreef:Klopt heb ook een leuk adres gehad maar ben daar al sinds 2 maanden mee gestopt. Heb het te druk en dan geen zin om berner senners te ontwollen etc dat ken ik nu wel!
Heb een vriendin met een salon zij gaat mij bellen als er een leuk effileerhondje voor me is en ga ik met haar aan de slag!
Wij komen denk ik niet op dezelfde dag, ik kom op een dag voor alle herexamens.. Heb dus alleen een effileerhond mee en die is ook alleen voor mijzelf!
apple01 schreef:Hallo,
Ik wilde me even melden. Ik wil namelijk ook graag de opleiding hondentrimmen doen. Gewoon uit interesse. Ik heb een eigen hondenkennel. En dan wil ik het ook zo goed mogelijk doen. Ik dacht erover om het in Spijkenisse te gaan doen. Iemand ervaring? Waarom lopen jullie zo lang stage? Je hoeft toch maar per opleiding vercshillende minimaal 60-80 dagen stage te lopen?

moonsparkle schreef:chaatje16 schreef:hoi hoi
Ik ben dit jaar begonnen, vind het erg leuk maar ook erg spannend!!
Ben al opzoek naar examen honden en onder andere een grote poedel.
Helaas zijn die er weinig..![]()
Heel veel succes !!
Zou je wel een grote poedel meenemen? Het kan uiteraard goed gaan maar een grote poedel poot in 40 min kan toch wat krap de tijd zijn.