Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Phylos schreef:heb jij morgen al toetsen!..pff ik heb gelukkig 'vakantie' maar ben al wel weer druk geweest met bio..kan geen bio meer zien. Ben zo slecht in dat genetica..blegh
E_dicky schreef:Phylos schreef:heb jij morgen al toetsen!..pff ik heb gelukkig 'vakantie' maar ben al wel weer druk geweest met bio..kan geen bio meer zien. Ben zo slecht in dat genetica..blegh
Oh, daar ben ik juist wel goed in. Mijn probleem ligt meer bij energie (met de citroenzuurcyclus en de oxidatieve bla bla en weet ik veel wat allemaal).
Daar snap ik echt geen bal van.
E_dicky schreef:Phylos schreef:heb jij morgen al toetsen!..pff ik heb gelukkig 'vakantie' maar ben al wel weer druk geweest met bio..kan geen bio meer zien. Ben zo slecht in dat genetica..blegh
Oh, daar ben ik juist wel goed in. Mijn probleem ligt meer bij energie (met de citroenzuurcyclus en de oxidatieve bla bla en weet ik veel wat allemaal).
Daar snap ik echt geen bal van.
Flowerpull schreef:Ik heb nog geen idee wat ik wil doen. Mijn gemiddelde is veel te slecht om uberhaupt een kans te maken bij diergeneeskunde, maar ik wil het wel heel graag proberen. En als het niet lukt zijn er nog verschilende niet-lotings studies die ik allemaal ook heel leuk vind. Of ik ga een halfjaar of een jaar naar het buitenland. Vanalles kan nog bij mij
Isjtar schreef:Oh, bij ons kan je alleen IB doen als je tvwo doet (tweetalig atheneum ja), maar dan is ook echt verplicht om het te doen...
Flowerpull schreef:@Andante: Ik was inderdaad ook gruwelijk blij dat ik Brave new world uithad vorige week, maar nou moet ik me dus nog door 1984 heenlezen
Phylos schreef:Um ik ben vast heel dom maar wat is IB?
Ik wil ook diergeneeskunde gaan doen Andante!
Andante schreef:Bij ons zat het overigens ook zo, na vier jaar TTO (tvwo) kon je twee jaar IB doen. Gruwelijk duur, 15.000,-. Dat werd niet vergoed door de overheid, kwam allemaal op je eigen bordje. Wel mochten er bij ons ook 'ineens' non-tto'ers IB doen... Niet dat iemand dat gedaan heeft, maargoed
.
Isjtar schreef:Pff, tto is dan wel wat duurder, maar niet zó idioot duur!En ik heb er nu ook al heel wat voor terug gekregen; 1 reisje naar London, 1 naar Eastborne, 1 naar Denemarken, 1 naar Dublin een FCE diploma en straks een IB diploma...
sHaKiEjLaVeR schreef:Sinds dit jaar hebben ze een selectie van 10 mensen die uitwisseling met Amerika mag doen!